Gjest Gjest31 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 jeg har bare et spm til damene. Hvorfor er det slik at alt for få damer viser at de er kåte og bare river av bukesene til mannen? Jeg har hatt flere damer i årenes løp og alt for få damer har den evnen til å gå direkte til verks. Det skal som oftes kun hintes til gutten og i de værste tilfeller må man i tillegg knekke en kode for å få jenta sengeklar. Hvorfor er det slik. Hadde dere bare forsynt dere av godsakene så hadde alt vært så mye enklere og dere hadde fått all den sexèn dere ønsker dere. Eks: Kjører bil hjem. Si høyt og klart at når vi kommer hjem skal jeg ha kukken din, fordi jeg er så kåt og har tenkt på sex i hele dag!
lovenemo Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 jeg har bare et spm til damene. Hvorfor er det slik at alt for få damer viser at de er kåte og bare river av bukesene til mannen? Jeg har hatt flere damer i årenes løp og alt for få damer har den evnen til å gå direkte til verks. Det skal som oftes kun hintes til gutten og i de værste tilfeller må man i tillegg knekke en kode for å få jenta sengeklar. Hvorfor er det slik. Hadde dere bare forsynt dere av godsakene så hadde alt vært så mye enklere og dere hadde fått all den sexèn dere ønsker dere. Eks: Kjører bil hjem. Si høyt og klart at når vi kommer hjem skal jeg ha kukken din, fordi jeg er så kåt og har tenkt på sex i hele dag! Fordi vi er lei av å bli avvist hver gang vi tar initiativ?
Gjest gjest31 Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Fordi vi er lei av å bli avvist hver gang vi tar initiativ? HÆ?? Er du direkte da? Gi et eksempel på hva du sier og gjør. I såfall bytt fyr !
lovenemo Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 HÆ?? Er du direkte da? Gi et eksempel på hva du sier og gjør. I såfall bytt fyr ! Vil tør å påstå at jeg er direkte nok når jeg er naken, lener meg over han, prøver å kysse fyren og sier at jeg vil ha han.. Eller? Bytte er inne til vurdering.
Gjest gjest31 Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Vil tør å påstå at jeg er direkte nok når jeg er naken, lener meg over han, prøver å kysse fyren og sier at jeg vil ha han.. Eller? Bytte er inne til vurdering. Har han et spes tenningsmønster eller er han bare lei? Kanskje han har fantasier som idu ikke tar hensyn til. En eller annen fetish kanskje? Mange av oss har nemlig det. Da er vi i hvertfall lette å tenne. Hvis ikke så er det bare å starte jakten på en ny mann.
lovenemo Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Har han et spes tenningsmønster eller er han bare lei? Kanskje han har fantasier som idu ikke tar hensyn til. En eller annen fetish kanskje? Mange av oss har nemlig det. Da er vi i hvertfall lette å tenne. Hvis ikke så er det bare å starte jakten på en ny mann. Sikkert lei Om han har fantasier, så har han ikke fortalt meg om disse. En fetish vet jeg han har, selv om han ikke tør/vil gjøre noe med saken i edru tilstand - jeg har gitt ham tilbudet flere ganger.
Gjest gjest31 Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Sikkert lei Om han har fantasier, så har han ikke fortalt meg om disse. En fetish vet jeg han har, selv om han ikke tør/vil gjøre noe med saken i edru tilstand - jeg har gitt ham tilbudet flere ganger. Nysgjerrig: Hva for en fetish? Hvis han ikke tørr å utforske sin egen fantasi så er det dødfødt. Du høres i hvert fall ganske så frisinnet ut. Det er flott.
lovenemo Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Nysgjerrig: Hva for en fetish? Hvis han ikke tørr å utforske sin egen fantasi så er det dødfødt. Du høres i hvert fall ganske så frisinnet ut. Det er flott. Vet ikke helt om fetish blir riktig ord å bruke, men han har en "ting" for rumper, ganske enkelt.
Gjest gjest31 Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Vet ikke helt om fetish blir riktig ord å bruke, men han har en "ting" for rumper, ganske enkelt. Så fint. Bruker du rumpetingen for lokke han til sengs da? Er det rumpa di han vil slikke, fingre og knulle??
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Nysgjerrig: Hva for en fetish? Hvis han ikke tørr å utforske sin egen fantasi så er det dødfødt. Du høres i hvert fall ganske så frisinnet ut. Det er flott. Fetish betyr kraftfull gjenstand
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 jeg har bare et spm til damene. Hvorfor er det slik at alt for få damer viser at de er kåte og bare river av bukesene til mannen? Jeg har hatt flere damer i årenes løp og alt for få damer har den evnen til å gå direkte til verks. Det skal som oftes kun hintes til gutten og i de værste tilfeller må man i tillegg knekke en kode for å få jenta sengeklar. Hvorfor er det slik. Hadde dere bare forsynt dere av godsakene så hadde alt vært så mye enklere og dere hadde fått all den sexèn dere ønsker dere. Eks: Kjører bil hjem. Si høyt og klart at når vi kommer hjem skal jeg ha kukken din, fordi jeg er så kåt og har tenkt på sex i hele dag! Har ikke samme erfaring, men du børr vel kunne skjønne når ei jente hinter til at hun vil ha seg en tur i senga, ellers kjenenr du henne alt for dårlig. Jeg vet f.eks at det dama vi ha seg noe uten at hun sier en døyt. Ligger liksom bare i luften, hehe. Syns det er bedre enn at hun f.eks sier, hei skal vi knulle, det er ikke mye sexy syns jeg.
lovenemo Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Så fint. Bruker du rumpetingen for lokke han til sengs da? Er det rumpa di han vil slikke, fingre og knulle?? Får da håpe det er mi han vil ha, haha Om han vil, får han lov.
Gjest gjest31 Skrevet 14. august 2009 #13 Skrevet 14. august 2009 Har ikke samme erfaring, men du børr vel kunne skjønne når ei jente hinter til at hun vil ha seg en tur i senga, ellers kjenenr du henne alt for dårlig. Jeg vet f.eks at det dama vi ha seg noe uten at hun sier en døyt. Ligger liksom bare i luften, hehe. Syns det er bedre enn at hun f.eks sier, hei skal vi knulle, det er ikke mye sexy syns jeg. Kan bil med på at, hei skal vi knulle ikke er sexy. Men det at hun knepper opp buksa eller gjør andre ting som ikke er til å missforstå. Synes bare at vi gutta ofte må lese tanker og ta hint. Og skulle vi missforstå hintene så er vi enten griser eller så er vi trege og skjønner ingen ting ! Veit at dette ikke gjelder alle, men setter det på spissen så det er mulig å diskutere litt forskjeller.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 jeg har bare et spm til damene. Hvorfor er det slik at alt for få damer viser at de er kåte og bare river av bukesene til mannen? Jeg har hatt flere damer i årenes løp og alt for få damer har den evnen til å gå direkte til verks. Det skal som oftes kun hintes til gutten og i de værste tilfeller må man i tillegg knekke en kode for å få jenta sengeklar. Hvorfor er det slik. Hadde dere bare forsynt dere av godsakene så hadde alt vært så mye enklere og dere hadde fått all den sexèn dere ønsker dere. Eks: Kjører bil hjem. Si høyt og klart at når vi kommer hjem skal jeg ha kukken din, fordi jeg er så kåt og har tenkt på sex i hele dag! Enkelt, sånn er det bare. Damer skal bgjæres i seng, men gutta går rett på sak.
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. august 2009 #15 Skrevet 15. august 2009 Fordi jeg trenger tid på å få lyst. Jeg får ikke plutselig lyst på sex mens vi sitter i bilen, men etter vi har ligger og kost på sofaen en halvtime kan det hende jeg har lyst. Det beste er alt det som skjer før samleiet, derfor seg jeg ingen grunn till å rive klærne av gutten. Tar man for mye initiativ går gutten for fort frem, dersom synes jeg et er bedre å bremse lyst. Dersom en fyr kaster seg over meg, dreper han sannsynligvis alt jeg har av lyst.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 15. august 2009 #16 Skrevet 15. august 2009 Hos oss er det den som blir kåt først som tar initiativet, hvem det er varierer fra gang til gang.
FantasDick Skrevet 15. august 2009 #17 Skrevet 15. august 2009 Vi deler på å ta initiativ! Den som er kåt legger fram forslag - noen ganger er det han, og noen ganger er det jeg. Og andre ganger bare vet vi det, og rett og slett begynner.
Gjest g28 Skrevet 15. august 2009 #18 Skrevet 15. august 2009 jeg har bare et spm til damene. Hvorfor er det slik at alt for få damer viser at de er kåte og bare river av bukesene til mannen? Jeg har hatt flere damer i årenes løp og alt for få damer har den evnen til å gå direkte til verks. Det skal som oftes kun hintes til gutten og i de værste tilfeller må man i tillegg knekke en kode for å få jenta sengeklar. Hvorfor er det slik. Hadde dere bare forsynt dere av godsakene så hadde alt vært så mye enklere og dere hadde fått all den sexèn dere ønsker dere. Eks: Kjører bil hjem. Si høyt og klart at når vi kommer hjem skal jeg ha kukken din, fordi jeg er så kåt og har tenkt på sex i hele dag! Det er ikke bare du som ikke er god nok til å lese signaler? Lar ikke kvinnene utrrykke sin seksualitet til deg? etc Kvinner har en helt annen virkelighet å forholde seg til og sosiale normer som enda henger igjen.
Ethereal Skrevet 15. august 2009 #19 Skrevet 15. august 2009 Jeg tar initativ. Flott når han er med på det - utrolig kjipt når han sier nei. Forskjellen på meg og han er at det er jeg som alltid sier ja og er klar, mens han godt kan finne på å si nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå