summermel Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Var akkurat og kjøpte meg en ipod, fordi jeg skal sitte på tog hele natt og trenger musikk.. Men det ser ikke ut som om jeg kommer til å få inn noe musikk på den før toget går :o Jeg begyner å bli rimelig stresset!! :o Så dere hadde vært noen ENGLER om dere kunne hjulpet meg litt! Har forstått at man må ha itunes eller noe sånnt for å få inn musikk?? Jeg gikk inn for å laste ned itunes, gikk på download og skrev inn e-posten min.. Så kom det opp "Thank you for downloading iTunes. Now that you’ve downloaded iTunes, you’re just a few steps away from starting a digital entertainment collection and syncing it to your iPod or iPhone." Men hva skal jeg gjøre nå? Jeg gikk ut av det og inn igjen, men det så helt likt ut så jeg prøvde å trykke download igjen, men det samme kom opp.. æææh.. :o
Hinata Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Du må først overføre fra musikkbiblioteket ditt på pc'en til itunes, så overføre fra itunes til ipod.. Fil->Legg till mappe/fil i bibliotek
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Har du ikke fått lastet ned iTunes på pc'en din en gang? Har du iPod'en koblet til pc'en når du gjør det. Det skal egentlig gå helt av seg selv. Men det er en stund siden jeg lastet ned. Kanskje noen som har gjort dette nylig kan svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå