Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei kjempegod vennine, som jeg har kjent siden jeg var 5 år. Vi har vært bestevenner hele livet. Nå har hun fått barn og har ALDRI tid til meg lenger. Vi bor også litt langt unna hverandre, men hver gang jeg er i nærheten spør jeg om hun har tid at jeg kommer innom og ho har nesten ALDRI tid. Og de få gangene ho kan, så kan ikke jeg. Jeg vet det er normalt når man får barn. Men ho tar liksom aldri kontakt med meg først. Jeg må alltid ringe/sende melding først eller spørre om hun vil treffes.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Burde jeg la vær og ta kontakt frem til hun spør meg?

Savner så å bare snakke med ho! :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet

Ahh,den klassiske Vi-lever-totalt-forskjellige-liv-men-vil-ikke-innse-det-problematikken!

Du kan ikke si at hun ikke prøver iallefall fordi de gangene hun faktisk kan så kan jo ikke du heller.

Hva med å avtale en telefonsamtale på kveldstid,etter at barnet har lagt seg og ting har roet seg? Si at du savner det å møte henne og spør om hun synes det samme,at det er dumt at dere ikke får tid til å treffes så ofte osv.

Husk at dere lever to helt forskjellige liv nå og det er lettere å "vokse" ifra hverandre under slike omstendigheter.

Og om det skulle være tilfelle her så husk at det er ingen sin skyld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...