*Heart* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Dette blir vist på TVNorge i høst: TVNorge Høsten Jeg kommer nok til å se på følgende: * Hvem kan slå Ylvis? * Nordens herligste. * 71 grader Nord. * Åndenes makt. Hva skal du se på?
superlady Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Dette blir vist på TVNorge i høst: TVNorge Høsten Jeg kommer nok til å se på følgende: * Hvem kan slå Ylvis? * Nordens herligste. * 71 grader Nord. * Åndenes makt. Hva skal du se på? Ugly Betty (hvis det kommer)
HulaHoop Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Åndenes makt liker jeg ikke å se på så lenge jeg er alene Men jeg skal følge med på Hvem kan slå Ylvis? og Blanke ark, og så titter jeg nok litt på 71 grader nord.
MissStiles Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Åndenes makt (siden jeg vet om et sted som skal være med der i år) 71 grader nord
*Heart* Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 Blanke ark har premiere den 6 september.
*Heart* Skrevet 22. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2009 Synes de snart kan komme med datoene til de forskjellige programmene. Til nå er det vel bare blanke ark vi vet når skal begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå