Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger tips til å forbedre meg, både innvendig og utvendig.

Såh, hva gjør dere for å bli pene?

Rams opp alt, hva enn det måtte være! Jeg er desperat! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Man blir en hel del penere med nyvaska hår, stelte negler og ren hud, synes jeg.

Skrevet

Ha tro på eg selv, egen styrke og smil til mennesker:)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

fysiske faktorer:

- Hvite tenner ( trenger ikke være helt hvite, men ikke gule heller.)

- Ren hud ( evt smink over akne)

- Litt maskara for å fremheve øyenvippene

- Nyvasket hår

- Pent nappede øyenbryn ( om det er skikkelig bustete)

Psykiske faktorer:

- Vær smilende, positiv og våken ( ikke se trøtt ut)

Skrevet

Bry deg om dine medmennesker, vær interessert og lite dømmende.

Se etter det beste i alle, og ikke vær redd for å gi komplimenter av funnene dine.

Oppmuntre det positive som skjer i ditt liv og med de rundt deg.

Hjelp til hvis du kan, men hjelp heller én ordentlig enn mange halvveis, og gjør det alltid ut av overskudd.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Vær velstelt, kle deg feminint, ha på fint undertøy. Bruk gjerne litt sminke (om du kan eller vil, er ikke et must). Pass på at håret er stelt, rent og fint, gjerne litt farge. Hvite tenner. En positiv holdning. Vær snill mot deg selv, gi deg selv komplimenter. Lukt godt. Ikke bruk svart hele tiden, det er flott med litt farger.

Vær åpen mot folk, smil og vis interesse. Vær hyggelig og grei. :)

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Ta vare på deg selv, både fysisk (kosthold, trening, nok søvn, egenpleie) og psykisk (ha det bra med deg selv og tenk positivt. Sørg for å få holde på med aktiviterer du liker. Gode venner.).

Vær velstelt, og kle deg i snitt og farger som passer dine naturlige farger og kroppsfasongen din.

Løft haka og smil!

Vær positiv og interessert i dine medmennesker:)

Skrevet

Jeg tror absolutt at fysisk skjønnhet begynner med pen og ren hud og at håret ser sunt ut.

Man skal _aldri_ undervuderere hvordan ditt indre påvirker ditt ytre! Strål og vis selvtillit, dette kan "lure" hvem som helst til å tro at du er enda penere enn hva du faktisk er - mer effektivt enn sminke faktisk! ;)

Ellers, så lenge det gjøres med måte så er det en rekke måter å friske opp og forsterke det man allerede har på:

- Gå til en makeupartist/hudpleier eller noen som kan makeup for tips og kanskje en demonstrasjon av hvordan du legger makeup og hvordan du kan framheve trekk i ansiktet på en naturlig måte. Spesielt viktig er det at du får hjelp til å finne de riktige fargenyansene på f.eks foundation.

- Et naturlig hvitt smil slår aldri feil :)

- Nappede bryn gir ansiktet et løft

- Selvbruner i riktig farge og mørkhetsgrad

- Skrubb kroppen og tilfør fukt, da huden ser sunn og glødende ut

Riktig kosthold, trening, nok søvn og humøret på topp! :D

Skrevet

Jeg passer alltid på å ha velstelte og rene/lakkerte negler.

Er også veldig glad i make-up fra id, da denne gjør huden bedre. MAn får også et veldig fint og rent resultat som ser delikat ut :)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg vil anbefale å tenke litt ekstra over de fargene man går med. Jeg fikk en gang en fargeanalyse, og fikk en liten ahaopplevelse over hvilke farger jeg kler og ikke. Det kan faktisk ha mye å si for hvor pen man er om man bruker riktige farger...

Skrevet

Mascara er det mest virkningsfulle skjønnhetsmiddelet. Og slanking.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Må bare legge på en ting:

- Hudpleie!

Var nettopp hos hudpleien for første gang og fikk meg "hudpleie basic". Dette var fantastisk!!! Fikk vokset øyenbryna ( har aldri sett dem så fine før, skikkelig fint formet), massage i fjeset, klemming av hudormer (vondt, men etterpå var alle de svarte prikkene på nesen borte :)) og mye annet! Anbefales å ta hudpleie en gang i blandt! :)

Ellers synes jeg Concealer og litt pudder er den beste sminken. Gjemmer bort røde områder og kviser :)

Endret av LonelyAngel
Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Trening

Renslighet

Sunt kosthold

Nok søvn

Få en bra frisyre og evt hårfarge av en bra stylist, det samme gjelder make-up

Bleke tenner

Solarium eller self-tan

Vokse ben, evt, armer mm

Manicure og pedicure i salong

Classy klær, sko, smykker og vesker

Et strålende smil og en positiv holdning

Skrevet (endret)

Pene mennesker er mennesker som bærer seg selv på en flott måte hvor man ser at den personen stråler av selvtillit på den rette måten. :) Jeg bryr meg mye om utseende mitt og passer alltid på å være ren, nyvasket og pent kledd. Behandler både negler, hår og hud på best mulig måte. Tenner er også som nevnt over, utrolig viktig! Et pent smil er det første jeg legger merke til hos pene personer. Det gir også et flott førsteinntrykk av en person.

Så viktige nøkkelord er:

- Ta godt vare på hud, hår, negler og tenner

- Vær ren og nyvasket

- Vær velkledd og ren i klærne, tenk på hva du har på deg til hvilken omstendighet

- Bær deg selv med selvtillit og strål som solen med et flott smil om ansiktet

- Vær normal, men skill deg ut fra mengden

Og noe annet som jeg kom på nå som er utrolig viktig: Kropp! Pene personer har sunne kropper skapt av jevnlig trening og et sunt kosthold.

:jepp:

Endret av Babyrus
Gjest emmeline
Skrevet

Jeg synes ofte at håret har mest å si på folk. Hårfarge, frisyre og vask har alt å si spør du meg. Har flere ganger sett ufreshe mennesker som etter en vellykket tur hos frisøren plutselig ser mye penere, friskere og sunnere ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...