Gå til innhold

God Morgen Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På mandag kl 06:55 skal God Morgen Norge begynne igjen.

Jeg synes det er greit å se på en og annen gang, men det er ikke slik at jeg må se på det.

Synes det hadde vært greit med litt utskiftning av programlederne snart.

Denne tråden kan vi jo diskutere hva vi synes om dagens episoder og om vi har noe reaksjoner på programlederne.

Kan også være annen reaksjoner som vi bare må få ut, da er det greit med en tråd å gjøre det i.

God Morgen Norge

Endret av *Heart*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser alltid på god morgen norge før jeg går på skolen/jobb. Greit å få med seg nyheter synes jeg.

Skrevet

Jeg så litt på i går og ble litt irritert over Nils Gunnar. Var ei jente som ble intervjuet og hun sa: Jeg skulle lære en sang. Så spurte Nils Gunnar: Skulle du skrive en sang. Jeg synes det er på tide at han begynner å høre etter. Han er litt for flink til å avbryte.

Før så jeg alltid på God morgen Norge mens jeg spiste frokost. Men jeg går nå hjemme fortiden og unner meg lange morgener i senga. Men jeg får som ofte med meg reprisen, men da er ikke nyhetene med.

Skrevet

Han mannen som har sending sammen med Signe (Øyvind?) er så utrolig selvbevisst hele tiden! Idag da han og Wenche snakket med vineksperten, prøvde han hele tiden å ha et visst uttrykk i fjeset. Det så helt kunstig ut. Og så skal han hele tiden slå platte vitser om seg selv, type "Ja, nå er det vin på bordet, så da kommer jeg! Hahaha" og "Ja, det var akkurat på grunn av vinen at jeg er her nå! Hahaha". Grøss...

Skrevet

Kanskje på tide med litt utskiftning.

Skrevet

Hva synes dere om at God morgen Norge kanskje skal legges ned?

Jeg synes det er synd. Det er et ålreit program å se om morgenen sammen med frokosten.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet om det blir nedlagt?

Det kunne fortsette sendingene, men skifte ut programlederne.

Skrevet

Jeg syns det er synd hvis god morgen norge legges ned. Syns det er veldig koselig å ha det stående på i bakgrunnen om morgenen mens jeg sysler med mitt :) Skjønner for øvrig ikke hvorfor alle misliker programlederne, jeg liker de jeg. De er "bare mennesker" de også, så det føles litt nærere enn om det skulle vært noen "perfekte", mer formelle folk. Greit de kan være litt "frekke" noen ganger, men jeg syns det er bra at de tør stille kritiske spørsmål til gjestene face to face.

Gjest Flowers
Skrevet

Å, de må så gjerne legge det ned for meg. God Morgen Norge er stressende, programlederne er enten frekke, avbrytende eller "bortreiste" og det er konstante reklameavbrudd. Jeg kunne tenkt meg Nrk sin frokost-TV igjen.

Gjest Pimperill
Skrevet

Konseptet er bra, besøket og vertene også, men jeg orker ikke alle avbrudda. Reklame har jeg ikke tid til om morgenen. Været trenger jeg kun se en gang, og ikke ispedd alle de vittighetene og søte historiene til værpresentørene. Pausene gjør at gjestene får så lite tid til å presentere seg og sin sak, at om jeg selv var blitt invitert, ville jeg takka nei.

Skrevet

Er det sånn at man ikke får sett dette på gratis web-tv lenger? Jeg får bare beskjed om å bestille betal-tv.

Skrevet

Håper det ikke blir lagt ned. Jeg ser alltid på mens jeg spiser frokost og gjør med klar om morgenen.

Synes de var litt frekke mot Märtha Louise i dag da..

Skrevet
Håper det ikke blir lagt ned. Jeg ser alltid på mens jeg spiser frokost og gjør med klar om morgenen.

Synes de var litt frekke mot Märtha Louise i dag da..

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...