Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg er så møkk lei av den rare kroppen min, det er gener som gjør dette, er jeg sikker på. Mine mål er Midje 70cm Hoftene 100cm Noen tips til øvelser jeg kan ta som kan funke til tross for gener? Eller noe annet, fettknusing av noe slag?
Fat Sally Lee Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Akkurat samme mål som meg, og jeg er da lekker, så det tipper jeg du også er Du har en midje-hofteratio på akkurat 0,7, som er dei "ideelle". Synes du skal være fornøyd, jeg! Og ja, hvordan kroppen lagrer fett er i høyeste grad genetisk betinget. Hvis du er lav kan det hende du er overvektig med disse målene, og da må du selvsagt trene og spise sunt for å gå ned i vekt. Men målene i seg selv er det ingen ting i veien med.
Gjest Gunvald Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Styrketrening former kroppen mer. Nei, man får ikke plutselig muskler som står ut ved å trene styrketrening, men holdning og former blir finere.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Takk for svar. Nei, er ikke veldig lav, har en bmi på 20.. Hm, styrketrening. Må prøves.
Fat Sally Lee Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Takk for svar. Nei, er ikke veldig lav, har en bmi på 20.. Da fatter jeg ikke hvorfor du er misfornøyd Vi har forresten samme bmi også
Chanel.No5 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 (endret) Da fatter jeg ikke hvorfor du er misfornøyd Enig her, men støtter forslagene om styrketrening, her kan du lese hvorfor det er så viktig: http://www.styrketrening.com/Styrketrening_Meny_Trening.htm Kombinerer du dette med kndisjonstrening og næringsrik normal sunn kost så vi du få resultater etterhvert, men ha også tålmodighet, det er ingen enkel sak å "forme" en kropp, men det går om du trener riktig ! Trener du på ett senter så anbefaler jeg deg å få en time med en veileder eller PT og dere setter sammen opp ett godt styrkeprogram som kan hjelpe deg med å nå dine mål! Lykke til! Endret 13. august 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå