Gjest Jørn22 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei, jeg er en gutt på 22, og jeg trenger litt veiledning fra dere jetner til å definere hva som kan karakteriseres som uskyldig kos mellom venner. Jeg snakker ikke her om knullekompiser altså, men kun rene venner. Jeg har ikke hatt så veldig mange jente venner før. Jeg har jo hilst på og hatt det hyggelig med venninene til mine to kjærester. Men jeg hadde ikke før jeg ble singel for et par år siden egentlig hatt noen kvinnelige venner. Siste kjæresten min ba meg skaffe meg noen veninner, slik at jeg kanskje kunne forstå kvinner bedre. Derfor gikk jeg aktivt igang med det, og har etterhvert fått et par venner av det mostatte kjønn som kan kalles for ganske så gode venner. Men saken er at jeg vet ikke helt hvor grensen på kos går, og hva jenter syns om det. Det har hendt at vi har ligget i samme sofa og sett på film sammen, også har hun jo ligget tett inntil meg gjennom hele filmen på rundt to timer, med mye hud kontakt, hvor hun har leid mine hender, eller befølt leggen min med sine bare føtter. Hun har ligget med rompa mot penisen min, og jeg har jo kjent rumpeballene hennes mot lårene mine (riktignok med klær på). Skal være helt ærlig og innrømme at jeg ble jo tent av det, men forsøkte jo så godt jeg kunne å skjule det for min venn, da jeg ikke ville at hun skulle føle seg ukomfortabel, selv om jeg aller helst hadde lyst til og bare knulle henne der og da. Tror ikke hun var ute etter sex, da vi verken kysset eller koste på andre måter. Det har også hendt at en av dem har satt seg i fanget mitt, til og med rett på kukken, mens vi er ute på byen, og hun ikke har funnet en ledig stol. Har jo tilbudt dem sitteplass, men da setter de seg bare i fanget mitt, noen ganger på låret, men enkelte ganger, altså rett på kukken. Kan ikke nekte for at dette er seksuelt opphissende for min del. En satte seg jo på låret mitt sidelengs, i kun bikini, og jeg hadde kun på meg badebukse. Måtte kjempe hardt for å skjule bulen da, hadde heldigvis håndkle i nærheten. Selvsagt gir jeg klem til disse jentene, og ser ikke noe galt ved det, men hvis man blir stående og klemme og holde rundt hverandre i et par minutter, er det fortsatt bare uskyldig kos mellom venner? Kan dere jenter hjelpe meg med å definere grensen på uskyldig kos, og om jentene er ute etter noe mer? Ønsker ikke å fremstå som pervers, men de fleste gutter med normal testosteronsnivå blir jo opphisset av kontakt med naken kvinnelig hud. Hvordan fremtoner denne kosen seg for dere jenter, hva tenker dere egentlig da?
Gjest Shelob Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Kan være litt tricky den der ja, hvis dere bare skal være venner. Kan ikke komme på noe bedre enn at du bare får prøve og feile litt. Vi jenter kan jo være litt uklare i signalene våre. Det har hendt mer enn 1 gang at mannlige venner tror en klem eller en "fangsitting" er noe mer, og jeg har stor sett slutta å gjøre sånt med kompiser, nettopp fordi det blir misforstått. Det har vel også med voksenhet å gjøre, det er litt ungdomsgreie å drive og tafse og gnukke seg på venner. Men i en alder av 22 synes jeg godt du bare kan grafse litt på jentene og hygge deg med det! De sier nok i fra om det ikke blir verdsatt, og da får du bare si sorry og ta avvisningen med et smil! Du vil vel ikke gå glipp av det heller, hvis det er noen som faktisk vil noe mer?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Kan være litt tricky den der ja, hvis dere bare skal være venner. Kan ikke komme på noe bedre enn at du bare får prøve og feile litt. Vi jenter kan jo være litt uklare i signalene våre. Det har hendt mer enn 1 gang at mannlige venner tror en klem eller en "fangsitting" er noe mer, og jeg har stor sett slutta å gjøre sånt med kompiser, nettopp fordi det blir misforstått. Det har vel også med voksenhet å gjøre, det er litt ungdomsgreie å drive og tafse og gnukke seg på venner. Men i en alder av 22 synes jeg godt du bare kan grafse litt på jentene og hygge deg med det! De sier nok i fra om det ikke blir verdsatt, og da får du bare si sorry og ta avvisningen med et smil! Du vil vel ikke gå glipp av det heller, hvis det er noen som faktisk vil noe mer? Bombe!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Det første du beskriver der (film & sofa-situasjonen) er helt klart et uttrykk for at hun ønsker kos.
Gjest * Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Det første du beskriver der (film & sofa-situasjonen) er helt klart et uttrykk for at hun ønsker kos. Helt enig, jeg legger meg ikke slik med en av kompisene mine om jeg ikke ønsker kos. Denne situasjonen er i tillegg såpass intim (misforstå meg rett), at jeg ikke hadde kommet villet vært i en slik situasjon om jeg ikke hadde vært singel.
Ethereal Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Dette må du nesten spørre dine kvinnelige venner om. Om hva de mener når de gjør det de gjør, altså. Selv ligger jeg ikke tett inntil, koser på leggen til eller sitter på fanget til guttevennene mine. Det gjør jeg bare med gutter som jeg vil ha noe mer enn bare vennskap med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå