Gjest elena Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei. Jeg og min mann har vært sammen i 5 år, samboere i snart 3 gift i 1. Vi fikk barn for 2 år siden, og da forandret alt seg. Inntil da så koste vi sammen på sofaen, kjælte hverandre osv. Men etter at barnet kom så har alt snudd seg. Det er ikke mer kjæling, klining osv... Sex lysten hos meg har gått ned, det er han hele tiden som vil mens jeg avslår. Føles som at jeg sammen med han pga barnet og det er det... Når vi krangler (ofte) så er det i hovedsak om N, uenighete rom hvordan hun skal oppdrass hva som er lov og ikke lov.. I den siste tiden har jeg følt at dette går ikke, ofte tenker på å skille meg. Men vil ikke ta steget pga N, vil ikke at barnet mitt skal vokse i to hjem... Hva skal jeg gjøre ???? Hilsen Fortvilet jente
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Hei. Jeg og min mann har vært sammen i 5 år, samboere i snart 3 gift i 1. Vi fikk barn for 2 år siden, og da forandret alt seg. Inntil da så koste vi sammen på sofaen, kjælte hverandre osv. Men etter at barnet kom så har alt snudd seg. Det er ikke mer kjæling, klining osv... Sex lysten hos meg har gått ned, det er han hele tiden som vil mens jeg avslår. Føles som at jeg sammen med han pga barnet og det er det... Når vi krangler (ofte) så er det i hovedsak om N, uenighete rom hvordan hun skal oppdrass hva som er lov og ikke lov.. I den siste tiden har jeg følt at dette går ikke, ofte tenker på å skille meg. Men vil ikke ta steget pga N, vil ikke at barnet mitt skal vokse i to hjem... Hva skal jeg gjøre ???? Hilsen Fortvilet jente Samlivsterapeut. Det er en kjempeforandring i livet når det kommer barn inn i bildet og det er mange som ikke takler dette så bra. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå