Gå til innhold

Skummelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 26 år og etter å ha fått mitt første barn for 2 år siden så har jeg mistet sexlysten, tidligere var det spennende og godt, nå er det en sjelden gang og ikke noe godt, for jeg bare anstrenger meg og knyter sammen uansett hvor mye jeg prøver å slappe av...

Fødselen var lang og hard, kan de ha noe med saken og gjøre?

Noen som har tips til hva jeg skal gjøre for å komme tilbake?

Er redd forholdet kommer til å ryke om ikke noe skjer snart :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

vel, om forholdet er sterkt så ryker det nok ikke... men det må jobbes med..

Dette er forøvrig som jeg hadde det.. og det jeg mer noe annet ønsket meg var at hun viste meg interesse.. om hun ikke hadde lyst på sex så betydde det jo ikke at jeg ikke hadde.. (og nei, du skal ikke tvinge deg til sex), men;

Spørsmål: legger du deg inntil han og "hjelper han" en gang imellom? sånn for å vise at du faktisk er interessert?

Skrevet
vel, om forholdet er sterkt så ryker det nok ikke... men det må jobbes med..

Dette er forøvrig som jeg hadde det.. og det jeg mer noe annet ønsket meg var at hun viste meg interesse.. om hun ikke hadde lyst på sex så betydde det jo ikke at jeg ikke hadde.. (og nei, du skal ikke tvinge deg til sex), men;

Spørsmål: legger du deg inntil han og "hjelper han" en gang imellom? sånn for å vise at du faktisk er interessert?

Det gjør jeg faktisk ofte :)

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Ofte er det vel de mentale sidene som gjør dette.. at man henger seg opp i små detaljer som da blir store detaljer...

har du tanker om at du ikke ser "normal" ut der nede lenger?

har du tanker om kroppsforandringen som har skjedd?

osv osv...

redd for å bli gravid igjen pga hard fødsel?

Skrevet
Ofte er det vel de mentale sidene som gjør dette.. at man henger seg opp i små detaljer som da blir store detaljer...

har du tanker om at du ikke ser "normal" ut der nede lenger?

har du tanker om kroppsforandringen som har skjedd?

osv osv...

redd for å bli gravid igjen pga hard fødsel?

Er nok at jeg ikke føler meg helt vell der nede ja, og kjempe redd for å bli gravid igjenn!!

Har jo ikke lyst at det skal være slik som dette men har jo blitt en "tygg" uvane :(

Skrevet

"Er nok at jeg ikke føler meg helt vell der nede ja, og kjempe redd for å bli gravid igjenn!!"

denne innrømmelsen ville jeg ha satt meg ned med typen å snakket om. han blir nok glad for å få vite hva du tenker. så kan dere jobbe dere igjennom det:) evt. kontakte sexologisk rådgiver?

Jeg tror nok ikke han tenker særlig mye på hvordan du ser ut der nede, og hva med å bruke en veldig sikker prevansjonstype? hvis du føler at musklene i underlivet er blitt slappere, finnes det kuler en kan trene musklaturen opp igjen med. de kan kjøpes både på nett og i butikker som f.eks kondomeriet.

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...