Gjest Melchizedek Skrevet 13. august 2009 #1 Del Skrevet 13. august 2009 Dere tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 13. august 2009 #2 Del Skrevet 13. august 2009 Dere tar feil Vi er alle ufullkomne og gjør feil, tar feil etc men hvis du leser mitt innlegg fra tidligere i dag så ser du at det ikke er riktig så enkelt som du legger opp til her Hva om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 13. august 2009 #3 Del Skrevet 13. august 2009 Det eneste innlegget ditt sier er at det er en privatsak om man tar feil eller ikke, og at man burde godta det. Jeg ble rettet av læreren min da jeg tok feil på skolen, men nå er jeg ferdig på skolen. Jeg håper det ikke betyr at folk kommer til å unngå å rette på meg når jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 14. august 2009 #4 Del Skrevet 14. august 2009 Det eneste innlegget ditt sier er at det er en privatsak om man tar feil eller ikke, og at man burde godta det. Jeg ble rettet av læreren min da jeg tok feil på skolen, men nå er jeg ferdig på skolen. Jeg håper det ikke betyr at folk kommer til å unngå å rette på meg når jeg tar feil. Gi meg ett eksempel på det jeg skrev i det opprinnelige innlegget som kan sies å være "feil". Kan man velge "feil" livsførsel i din liberale verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 14. august 2009 #5 Del Skrevet 14. august 2009 Man kan fint ta feil, f eks ved å tro på noe som ikke finnes. Jeg er ganske liberal i å la folk gjøre som de vil, men jeg er ikke så liberal at jeg ikke klarer å forstå at det ofte finnes et alternativ som er mer riktig enn andre. F eks kreasjonisme vs evolusjon - man kan tro på det man vil, men det ene hviler på et fjell av bevis og det andre hviler på håp om at godboken fra tusenvis av år siden har bedre informasjon enn 150 år med biologi, genetikk og moderne forskning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 14. august 2009 #6 Del Skrevet 14. august 2009 Man kan fint ta feil, f eks ved å tro på noe som ikke finnes. Jeg er ganske liberal i å la folk gjøre som de vil, men jeg er ikke så liberal at jeg ikke klarer å forstå at det ofte finnes et alternativ som er mer riktig enn andre. F eks kreasjonisme vs evolusjon - man kan tro på det man vil, men det ene hviler på et fjell av bevis og det andre hviler på håp om at godboken fra tusenvis av år siden har bedre informasjon enn 150 år med biologi, genetikk og moderne forskning. Igjen, les innlegget En gang til. Jeg brukte ikke ordet TRO en eneste gang. Jeg snakket bare om hvordan man evt ønsker å leve Dette er de fordommene mot religion jeg har nevnt utallige ganger før på dette forumet. Så snart det mistenkes at man tor på noe så er man stemplet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå