Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_emma_*
Skrevet

Hei.

Etter at jeg har mistet gamle venner som venn så drømmer jeg om dem hele tiden. Det kan være gode drømmer og mareritt. Dette blir jeg ganske deppa av. Jeg kommer meg på en måte meg ikke videre. De er forsatt inne i bevistheten min alt for mye. Hva kan jeg gjøre for å på en måte få de "vekk"? Jeg vil jo ikke drømme om de til jeg blir gammel. Selvom det er mange år til så føler jeg at jeg kommer til å gjøre det hvis jeg ikke får dem "vekk" fra bevistheten min. Og tanken om at jeg kommer til å drømme om de da de var 13 år resten av livet skremmer meg. Takk for hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest PatheticGirl43
Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av at du er spesielt gammel? Du har kanskje ikke byttet ut venner så ofte?

Vil tro at dette er noe som gir seg med tiden, ikke legg for mye i det, drømmer er noe merkelige greier og vi kan dessverre som oftest ikke styre hva vi drømmer om.

Hvis dette er noe du virkelig plages med så kan du jo lese om lucid dreaming. Da er du bevisst at du drømmer mens du drømmer, og du kan kontrollere drømmen.

Jeg kan ikke stort om det selv, men her er et par linker:

How to lucid dream

Wikipedia - Bevisst drømming

• 2 uker senere...
Gjest dineVibber
Skrevet

Spørsmål: Hva slags trygghet mistet du i deg selv da dine gamle venner forsvant?

For å komme deg videre er du nødt til å jobbe med deg selv, finne ut hva du vil i livet og fokusere på det. Da vil nye venner dukke opp, og de gamle vil forsvinne fra behovet for trygghet...

Skrevet

Drømmer kommer og går! Ikke fokuser så alt for mye på hva eller hvem du drømmer så vil de forandres over tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...