Gjest Gjest_mona_* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 må man rett å slett sende det på rens? eller fins det andre måter å få det helt hvitt igjen på?
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Du sier ingenting om teppet ditt har fått flekker eller om det bare generelt er skittent. Jeg vet at det finnes noen rensemiddel for tekstiler i bil som man kan bruke. De sprayes på først, for så å la de virke. Til slutt støvsuger man det bort. Det er kanskje verdt et forsøk?
Gjest ts Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 ahh, genialt..det kan jeg prøve! jeg aner fatkisk ikke hvordan det har blitt sånn, men det er nok bare blitt skinnent fordi vi har gått på det osv.. for det er helt hvitt der som sofaen har stått over. men nå skal jeg forandre på sittegruppa å da kommer teppet enda mer til synet så må liksom gjøre noe;) er bare et hvitt sånn teppe av mange tråer.. sånn små hvite billige ikea greier.. men tenket det var verdt et forsøk før vi evt bare må kjøpe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå