Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Dette gjelder altså noe så barnslig som MSN! (Vi er over 20 år begge to) Greia er den at jeg ville at han skulle slette eksene sine fra MSN. Han sletta de mens jeg så på. Så for litt siden så jeg han logga inn på hotmailen sin. Vi skulle bestille biletter så jeg sto over han, så han visste at jeg så. Med en gang man logger seg på ser man jo sånn liste over hva folk har skrivd i statusfeltet på MSN. Der så jeg ho ene eksen hans hadde skrivd. Det må jo bety at han har lagt til ho igjen det da?? Ellers hadde ikke det kommet opp der. Skjønner ingenting jeg. Kan ikke beskylde han for å juge før jeg vet helt sikkert...
Just-A-Girl Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Nei, jeg tror det kan være nok at han har henne på kontakter på mailen sin. Altså at han har slettet henne på msn, men ikke som kontakter på mailen. For å gjøre det må man jo gå innpå mailen og slette de lagrede mailadressene. Jeg tror iallefall det er slik, kan ikke garantere noe
Cullen Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 nei. De statusene som er oppdatert før han slettet dem fortsetter å stå der som nye statuser om ingen andre oppdaterer det. Jeg har fortsatt folk jeg slettet for lenge siden som jeg fortsatt har oppdateringene på.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Cullen, jeg skjønte ikke helt hva du mente At disse statusoppdateringene kommer uansett om man har sletta personer? De gjør jo ikke det på meg...
Gjest Gjest Shelob Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Huff, dette er en super måte å skremme bort partneren på, en highway til SLUTT rett og slett. Om det er deg det dreier seg om nå, spiller det vel liten rolle om han har exer på maillista si. Jeg tar det for gitt at han ikke har de der for å ha kontakt av erotisk karakter. Skulle ikke typen min (eller jeg) få ha normal ongangstone og kontakt med ekser hadde det blitt komplikasjoner, det er helt sikkert.
Gal_dame Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Hmm... Eg tror nok det kan komme av at han har de lagt til på hotmail-profilen sin, eller ikkje fjerna de fra kontakt-lista på mailen (så, han kan sende mail til de, men ikkje se de når han logger seg på msn). Men bare fordi han har sletta de, så er det jo ikkje sikkert han har blokkert de, så da kan de snakke til han om de ser han er online
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Betyr dette at han må slette eksene fra FB også? Altså, det å ha ekser stående på en eller annen liste gjør jo lite fra eller til. Om han ønsker å kontakte dem kan han klare det uansett. Om de vil kontakte ham kan de bare sende en sms. Så hva ønsker du å oppnå med å be ham slette dem fra msn? Det eneste du da oppnår er at du virker kontrollerende og eiersyk, og du får et minus i boka hos ham. For å forhindre at de har kontakt, om de virkelig ønsker det, klarer du ikke uanset.
Cullen Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Cullen, jeg skjønte ikke helt hva du mente At disse statusoppdateringene kommer uansett om man har sletta personer? De gjør jo ikke det på meg... Nei, men selv om en har slettet en person blir ikke statusene på emailen borte. Så helt til noen andre han fortsatt har på lista oppdaterer statusene sine så vil disse slettede personene fortsatt synes.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Om du sletter en person så hjelper ikke det. En må også blokkere vedkommende.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Dette gjelder altså noe så barnslig som MSN! (Vi er over 20 år begge to) Greia er den at jeg ville at han skulle slette eksene sine fra MSN. Han sletta de mens jeg så på. Så for litt siden så jeg han logga inn på hotmailen sin. Vi skulle bestille biletter så jeg sto over han, så han visste at jeg så. Med en gang man logger seg på ser man jo sånn liste over hva folk har skrivd i statusfeltet på MSN. Der så jeg ho ene eksen hans hadde skrivd. Det må jo bety at han har lagt til ho igjen det da?? Ellers hadde ikke det kommet opp der. Skjønner ingenting jeg. Kan ikke beskylde han for å juge før jeg vet helt sikkert... Spørsmålet er om han lyver og svaret er: Sannsynligvis ikke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå