Gjest 1986 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg går på et veldig stort studie med ca 350 studenter på mitt årskull. Det er en gutt som jeg har blitt helt utrolig avstandsbetatt av! Ser han på forelesning og ellers litt rundt om kring i byen og på skolen. Etter litt graving har jeg funnet ut hva han heter og at vi har et par tre felles venner på skolen (Facebook stalking, hehe. Dessverre har han stengt profil). Vi bor også nærme hverandre hjemme på Østlandet (studerer her på Vestlandet). Blir helt mo når jeg ser ham og sitter gjerne å glor på bakhodet hans på forelesning istedenfor å følge med.. Hehe. Slik har det vært siden i vinter. Vi har ingen interaksjon i det hele tatt, ingen kollokvie, vennegjeng eller noe slikt som vi har felles. Hva skal jeg gjøre? Jeg er litt sjenert, og han er så kjekk! Jeg har selv sett han ha en flørt med en jente men det tror jeg er over nå. Blir helt grønn hvis jeg ser han prate med pene jenter, jeg vet at jeg ikke er den eneste som synes han er kjekk. Det hadde vært mye lettere om vi hadde hatt samme arbeidsgruppe, storgruppe osv her på skolen, men det har vi altså ikke. Forslag?? (herre nå høres det ut som at jeg er en superforelsket stalker.. Hehe)
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Prøv å finn ut hvor han vanker på byen, hvis han gjør det. Hvis du treffer han ute kan du jo gå bort og si noe som:"Hei! Går ikke du på *studiet*? Synes jeg har sett deg, skjønner du". Kanksje går praten i gang, og da er dere litt kjent. Prater dere veldig mye, kan du legge han til på fcebook. Hvis ikke kan du prøve en gang senere å komme i prat med han. Det gjelder å ha litt tålmodighet:) Ikke gå bort på byen og sjekk han opp med en gang. Det vil bare skremme han. Bare vær hyggelig, vær deg selv Du finner nok fort ut om han blir interessert eller ikke. Lykke til
Gjest glisende tulling Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Uff, jeg har også blitt veldig betatt av en gutt som jeg går i samme klasse med.Han er så utrolig kjekk, jeg blir helt gelè når jeg får blikkontakt med han.. (klassen min er ikke så stor). Innbiller meg at han kanskje liker meg også, men tviler egentlig på at han er det Er alt for sjenert til å gå å snakke med han! Derfor prøver jeg heller å smile når jeg ser at han ser i min retning. Han har dog aldri smilt tilbake....er stein alvorlig i maska -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå