Gjest hårtroll Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei. Har problemer med mye sjenerende hårvekst på halsen (og på kinn). Jeg napper og napper, men synes bestandig at det er noe igjen. Kan jeg bruke hårfjerningskrem, eller er huden for ømtålelig? Barbering er jo ikke noe godt alternativ... Andre tips?
Virilja Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Hei. Har problemer med mye sjenerende hårvekst på halsen (og på kinn). Jeg napper og napper, men synes bestandig at det er noe igjen. Kan jeg bruke hårfjerningskrem, eller er huden for ømtålelig? Barbering er jo ikke noe godt alternativ... Andre tips? Hva med voksing? Da slipper du 'skjegget' som kommer etterpå, for da blir det jo nye hår som vokser ut
Gjest Euforia Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 får tilsendt Nytt & Nyttig-kataloger i hytt og pine, og der har de alltid en ting som ser ut som en bomullsdott, som man kan stryke på huden og ansiktshårene forsvinner. Vet ikke om det funker, men den er spesielt egnet for uønskede ansiktshår. Husker en gang jeg tenkte litt fort og tok øyenbryns'shaperen' i ansiktet for å fjerne litt på overleppen. Funket bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå