Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Så et program på tv om menn med svære greier mellom bena hvor en av de fortalte om at han hadde kledd av seg og da hadde damen sagt : "no way is that thing getting in me".. og kledde på seg og gikk. Har noen av dere damer opplevd noe sånt? At dere rett og slett har gått? Eller blitt veldig bekymret for om det går an å få den inn? Hvordan har dere løst "problemet" ? Er jo veldig mye "hysteri" rundt stor/liten kuk.. men jeg skjønner jo at det må være spesielt å treffe på en ordentlig sværing.
Troyamin Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Aldri blitt skremt av stor kuk. Men blir den for lang, dvs rundt etparogtyve cm, da gjør det bare vondt å bli "bunnet". Da er det jo bare å be han ta ting litt med ro. Etter min mening kan ikke en kuk bli så stor at en blir skremt...
Gjest BiB Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Nei en sånn situasjon har jeg desverre aldri opplevd
Stefan Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Joda, kvinner kan bli skremt av en stor pikk. Den behøver ikke være så stor heller. Det kommer helt an på hva de er vant til selv, deres egen størrelse osv.
Troyamin Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Det kommer helt an på hva de er vant til selv, deres egen størrelse osv. Da har jeg med aldri ord vært borti en liten en....
Stefan Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Da har jeg med aldri ord vært borti en liten en.... Hvordan skal jeg vite det? Og hva har det med hva jeg skrev å gjøre?
Troyamin Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Hvordan skal jeg vite det? Og hva har det med hva jeg skrev å gjøre? At det kommer an på hva en er vant til. Og jeg har aldri vært borti en liten en. Og kan derfor aldri bli redd en stor en...
Stefan Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 At det kommer an på hva en er vant til. Og jeg har aldri vært borti en liten en. Og kan derfor aldri bli redd en stor en... Det er nok ikke så enkelt. Du kan selvsagt ha hatt mange små, men bare du har hatt en stor over en god periode, er du jo vant til den, og blir ikke skremt når du møter en til.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Ikke jeg, men en venninne av meg fortalte om en episode der hun hadde sagt at den var alt for stor og at hun ikke ville. Så det ble ikke noe av hele greia, han måtte bare kle på seg, de sov sammen den natta da.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Så et program på tv om menn med svære greier mellom bena hvor en av de fortalte om at han hadde kledd av seg og da hadde damen sagt : "no way is that thing getting in me".. og kledde på seg og gikk. Tror jeg har sett samme program, og dette var snakk om menn med penislengde 30-40 cm. (!!). Jeg hadde nok beklaget meg og takket nei til samleie.
Gjest Kvinne_30 Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Det programmet husker jeg at jeg så for noen år tilbake - handlet om plastisk kirurgi gone bad. menn som hadde forlenget penis så mange ganger at den sluttet å fungere til slutt. Ellers har jeg opplevd en slik stor pikk på en one-night stand i Stavanger. Han var marokkansk - spansk og fikk meg til å hyle, for å si det sånn. På grensen til vondt, men likevel ikke. Man MÅ være "klar" for å ta imot noe sånt.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Finnes det programmet noe sted på nett? Så selv et program, men husker desverre ikke helt hva det het. Var hvertfall en som hadde rekorden med en 33cm lang penis og ble kjendis på grunn av det og levde på kukstatusen en stund - helt til alle ble lei og han igjen ble en vanlig mann i gata. Synd han brukte opp alle pengene han tjente som kjendis underveis...
Gjest Gjest_Laban_* Skrevet 14. august 2009 #14 Skrevet 14. august 2009 Så selv et program, men husker desverre ikke helt hva det het. Var hvertfall en som hadde rekorden med en 33cm lang penis og ble kjendis på grunn av det og levde på kukstatusen en stund - helt til alle ble lei og han igjen ble en vanlig mann i gata. Synd han brukte opp alle pengene han tjente som kjendis underveis... Han heter Jonah Falcon, og innehar verdensrekorden med 34 cm lang stake. Dokumentaren ble laget av engelske Channel 4 og het The World's Biggest Penis. Jonah Falcon er fortsatt kjendis i USA, der han dukker opp i media fra tid til annen. Men han begynner jo å dra på årene, og kjempepikker er litt yesterdays news. Ikke like sjokkerende og oppsiktsvekkende lenger.
Gjest Gjest_Langbein_* Skrevet 14. august 2009 #15 Skrevet 14. august 2009 Så vidt jeg husker er det bare en prosent av alle menn som har en penis over 20 cm, så andelen damer som har hatt en mann med slik størrelse er nok ikke så stor. For hver cm over 20 cm reduseres andelen menn med en slik størrelse kraftig. Majoriteten av menn er visstnok mellom 14 og 16 cm. Hvis damer ønsker å oppleve hvordan det er å ha en stor pikk i seg er det jo strengt tatt ikke vanskeligere enn å be noen pule dem med strap-on.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #16 Skrevet 14. august 2009 Har opplevd den virkelig store ja, og det ga ikke mersmak. Det ble rett og slett bare for mye. Men så syntes jeg heller ikke følelsen av nesten å revne er særlig opphissende heller da... Å fylles, yes! Som ei sa litt tidligere, du skal være virkelig klar for å ta imot, nesten umulig med en kjapp en og er du ikke helt på høyden, men bare småkåt blir det mye styr..
Gjest Hun med Stavanger-opplevelsen Skrevet 14. august 2009 #17 Skrevet 14. august 2009 Finnes det programmet noe sted på nett? Jeg vet ikke, men var et amerikansk program laget typisk på slutten av 90-tallet eller kanskje litt nyere? De intervjuet ulike menn som hadde tatt penisforstørrelser med litt uheldige resultater.
Gjest Hun med Stavanger-opplevelsen Skrevet 14. august 2009 #18 Skrevet 14. august 2009 Har opplevd den virkelig store ja, og det ga ikke mersmak. Det ble rett og slett bare for mye. Men så syntes jeg heller ikke følelsen av nesten å revne er særlig opphissende heller da... Å fylles, yes! Som ei sa litt tidligere, du skal være virkelig klar for å ta imot, nesten umulig med en kjapp en og er du ikke helt på høyden, men bare småkåt blir det mye styr.. Jepp, enig! Har en "liggevenn" fra et annet sted i landet som besøker meg et par ganger i året. Da vi var "ferske" og nettopp begynt å ligge sammen, var vi så kåte begge to at det gikk som smurt (bokstaelig talt), selv om han er STOR (ikke så stor som han i STV, men stor likevel). Men ... når tenningen avtar med tiden, ble det slitsomt. Nå klarer ikke jeg tenne på ham lenger, for jeg får perstasjonsangst. Når det blir aciton, spenner jeg meg, for jeg vet at kroppen får problemer med å ta imot det, og så blir jeg ikke "klar" og så blir det en ond sirkel. Så liggeforholdet vårt har faktisk tatt slutt pga det.
Gjest Frk Johnsen Skrevet 17. august 2009 #19 Skrevet 17. august 2009 Jeg vil nok aldri løpe min vei av skrekk, for så store blir de ikke. Men en gang måtte jeg si fra først som sist at det ikke kom på tale å ta monsteret inn i meg. Hadde jeg vært mindre erfaren ville jeg muligens løpt av sted, for det var en umulig svær kuk. Men det går jo an å ha sex uten penetrering også da, og det var totalt sett en ganske deilig og spennende opplevelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå