Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Lillejenten skal over til stor avdeling i barnehagen fra mandag. Er strålende fornøyd med barnehagen, og har lyst til å kjøpe noe til personalet. (enten en fellesting til avdelingen, eller en ting til hver). Tenkte i utgangspunktet blomster, men deter så mange vekke på ferie nå, at det tror jeg bare blir styr. Tenkte også en god vin, men flere av dem er gravide, så... Tips mottas med takk! (kan ikke være for dyrt, for har ikke så mye penger...) kanskje 100-150 kr til hver?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Min datter jobber i barnehage og har ved flere anldninger fått gaver. Setter umåtelig stor pris på det, men som hun sier: Vi gjør jo bare jobben vår. Det som det har gått mest på er: Gode håndkremer (sjekk innholdet av parabener, siden mange er gravide) eller hva med et krus med navnet til den ansatte på! Vet ikke om krus kan bli vanskelig på så kort tid, men hvis du ikke får tak i det, så kjøp en god hånkrem. De vasker jo nesten hendene av seg.
Gjest m Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg jobber ikke i barnehage, men har et yrke som gjør at vi av og til får små oppmerksomheter. Det som slo best an hos oss, var rett og slett da vi fikk ei eske med litt frukt og godteri.
Gjest Supermimz Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 (endret) Hva med en en liten fruktkurv og godteri på deling, og billetter til hele gjengen til manikyr? Kasje du får grupperabatt for en gjeng, det er jo noe de kan gjøre felles, og det er en fin gave i seg selv Endret 13. august 2009 av Supermimz
Gjest Førskolelærer Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Lillejenten skal over til stor avdeling i barnehagen fra mandag. Er strålende fornøyd med barnehagen, og har lyst til å kjøpe noe til personalet. (enten en fellesting til avdelingen, eller en ting til hver). Tenkte i utgangspunktet blomster, men deter så mange vekke på ferie nå, at det tror jeg bare blir styr. Tenkte også en god vin, men flere av dem er gravide, så... Tips mottas med takk! (kan ikke være for dyrt, for har ikke så mye penger...) kanskje 100-150 kr til hver? Skal du kjøpe gave til "søstrene" på legekontoret også?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Skal du kjøpe gave til "søstrene" på legekontoret også? Dust
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Hva med gavekort på kinobilletter. To til hver, f.eks?
brumma* Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Hva med en god olivenolje/balsamico el.? Det ble jeg veldig glad for ihvertfall! Ellers synes jeg håndkremtipset var bra, jeg var veldig tørr på hendene da jeg jobbet i barnehage. (Vi hadde jo krem på jobben da, men deilig med en god krem å ha hjemme også!) Jeg syntes også det var kjempekoselig når foreldrene hadde skrevet en hilsen bakpå et bilde av barnet, et fint lite minne!
Nigo-san Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Det jeg ga sist gang var et takkekort med bilde av barnet og en konfekteske til de ansatte, og en boksjekk "til avdelingen". Virket som de satte pris på det (men de hadde kanskje ikke turt å si noe annet, hehe)
Sort Pastill Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde satt umåtelig stor pris på gavekort på kinobilletter eller lignende! Det kan jo enten brukes sammen (alle møtes og går på kino, ta med partnere også dersom du gir to billetter til hver), eller man kan gå med sin respektive. Det passer også ift ferieavvikling og sånt (noe som kanskje blir dumt med frukt og sånt).
Gjest Supermimz Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Mange fine forslag..hva ble det til?
Impala Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Abonnement på ett blad går jo også an å kjøpe. Da kan jo alle lese det når de har pause.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 Takk for mange gode tips! Det ble en god håndkrem til hver, samt at jeg bakte en sjokoladekake til siste dagen. Tror de ble veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå