Gå til innhold

Farmen, sendt 2010

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forresten, får ikke sauer vondt av å bli bært etter bena? Jeg får jo helt angst av å se på hvordan de løfter de svære sauene etter tynne ben hele tiden! Noen som vet? jeg er veldig følsom på de greiene der av ren natur!

Ja, jeg reagerte også på det! Sånn kan man bære et slakt, men man bærer ikke et dyr som er i livet slik :kjefte: Fysj og skam!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

For noen typer som er igjen nå! Håper virkelig noen kan få stoppa kjeften på Silje snart, herregud for en jentunge! Jeg håper virkelig de er flaue når de ser seg selv nå.

Skrevet

For noen typer som er igjen nå! Håper virkelig noen kan få stoppa kjeften på Silje snart, herregud for en jentunge! Jeg håper virkelig de er flaue når de ser seg selv nå.

Tore er vel endel hakk verre enn Silje. Han skal være så prektig og belære andre om oppførsel og baksnakking, men er det noen som er ondsinnet og baksnakkende der inne, så er det han! Usympatisk så det holder. Nesten så jeg blir kvalm av å se det store fettberget gå rundt der inne og slenge med kjeften i øst og vest.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tore er vel endel hakk verre enn Silje. Han skal være så prektig og belære andre om oppførsel og baksnakking, men er det noen som er ondsinnet og baksnakkende der inne, så er det han! Usympatisk så det holder. Nesten så jeg blir kvalm av å se det store fettberget gå rundt der inne og slenge med kjeften i øst og vest.

Ja enig. Jeg hadde sympati med Tore til å begynne med men nå synes jeg han og gamlefar (Leif Birger), og Silje også, at det tre bitcher og styrer alt for mye. Tore blir jo helt spinnvill om Lillian bare snakker til ham.

Godt at Lillian kom tilbake, det er jo hun som har vært best med dyra der, melket og lagd mat mm. hver dag.

Nå håper jeg Tore, Leif Birger og Silje ryker snart. Men det er vel vanskelig fordi enten stefar eller stedatter vil bli storbonde så fort den ene av dem skulle ryke ut.

Liker Lillian og Simon best. Deretter Linn og Eirik.

Mann 36

Skrevet (endret)

Jeg er så enig i alt du skriver, Mann 36. :goodbye:

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Så langt håper jeg at Lillian vinner hele Farmen.

Liker henne veldig godt.

Endret av pantertante
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så enig i alt du skriver, Mann 36. :goodbye:

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Så langt håper jeg at Lillian vinner hele Farmen.

Liker henne veldig godt.

:) Godt at vi er to!!

Tore har oppført seg som ei premenstruell ......(kan ikke si på KG) i det siste.

Ingen tragedie om Simon eller Linn ? (ett eller annet navn til) vinner. Eller Eirik.

Men innerst inne håper jeg mest på Lillian! Det er liksom dama mi på Farmen det....

Mann 36

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så drit lei Silje nå. Kan ikke ho reise hjem snart??? Simon skulle valgt Silje som førstekjempe da han var storbonde første gang. Men istedenfor så valgte han Tore? Blir bare mer og mer overgitt over henne.

Nå håper jeg enten Tore eller Simon vinner.

Linn hege er så utrolig anonym. Glemmer nesten noen ganger at hun er med.

Gjest Blå Fisk
Skrevet

Jeg og satser på Lillian nå :) Ho er koselig, og driver ikke på med all den dritten resten av dem holder på med.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Ja, jeg reagerte også på det! Sånn kan man bære et slakt, men man bærer ikke et dyr som er i livet slik :kjefte: Fysj og skam!!!

Jeg reagerte også strekt på det! Stakkars sauer. Noen klarer bare ikke å behandle dyr på en ordentlig måte. Huff!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Leif Birger, han ble så trist når Tore dro hjem.

La dere merke til at da det ble vist masse bilder av de to, så var det musikken fra Brokeback Mountain som ble spilt i bakgrunnen? Haha :-)

Skrevet

Stakkars Leif Birger, han ble så trist når Tore dro hjem.

La dere merke til at da det ble vist masse bilder av de to, så var det musikken fra Brokeback Mountain som ble spilt i bakgrunnen? Haha :-)

Hehehe :fnise: Det viste jeg ikke, men det var nesten et sånt forhold de hadde ja :yvonne:

Leif Birger grudde seg til å legge seg for Tore ikke lå i senga ved siden av :fnise:

Skrevet

Hehehe :fnise: Det viste jeg ikke, men det var nesten et sånt forhold de hadde ja :yvonne:

Leif Birger grudde seg til å legge seg for Tore ikke lå i senga ved siden av :fnise:

He he he, tror nok den ene sengen var tom noen netter også på det soverommet. Først :yvonne: og deretter :sengekos: , sånn som i Brokeback.

Tror moren til Silje får hjem en med nye erfaringer for å si det sånn...... :ler:

Skrevet

I dag begynner farmen 18.55 :)

Skrevet

Kanskje jeg skal se det i dag.

Syns folkene som er igjen er litt kjedelige nå, og så fokuserer jo tv2 bare på krangling.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I dag begynner farmen 18.55 :)

Og det hadde ikke jeg fått med meg.... :slåss:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange personer går til finalen, finaleuka?

Noen som vet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange personer går til finalen, finaleuka?

Noen som vet?

Er ikke det tre?

Også blir de to etter en kamp før de konkurerer helt til slutt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det var sleipt gjort av Eirik å prøve å sabotere ukesoppdraget. Også leker han sikkelig uskyldig å prøver å legge skylda på Silje ved å spørre henne flere ganger "du er sikker på at det ikke er du som har tatt den??" Eirik han er så lat og bare sluntrer unna hele tiden.

Simon er den eneste som fortjener å vinne av de som er igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...