Gå til innhold

Farmen, sendt 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ville Stian hjem?

Jeg skulle ønske Silje gikk frivillig.

Skrevet

Stian var psykisk utkjørt og følte seg helt tom sa han. Sa også at han hadde noen hjemme som han savnet veldig.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om det kommer inn nye for disse som gikk ut?

Har jo ikke sett noen andre på premiere fest bilder ol, enn de som er der nå?

Skrevet

Det kommer vel inntrengere i år også, noe annet vil forundre meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Alle de jeg liker trekker seg, jo :( Nå kan vel ikke Silje evt ryke før neste uke? Irriterende kvinnemenneske. Når Tone vekte henne på morgenen var hun såå blid, det gjorde jo ikke noe, og så går hun og baksnakker henne senere og blåser det opp til en stor ting..

Silje må du nok bare venne deg til å se på Farmen, hun forsvinner nok ikke på en god stund ;)

Husk at tv2 klipper til materialet og legger fokus på det de selv vil, slik at folk fremstår som både sleipere, latere eller mer sjalu enn hva de faktisk er.

Skrevet

Bare jeg som syns Tone er sytete? NEI, du kan ikke stole på noen, det er et spill, get over it. Jeez. :P

Skrevet

Jeg syns det er litt vittig at folk tar sånn på vei for dette spillet.. Jeg har sansen for Tone, men hun må jo forstå at dette er et spill, og at det ikke er personlig. Folk vil lyve, lure, spille.. det er jo derfor de er der.

Når det er sagt så unner jeg henne å bli, men vil gjerne se godeste Silje pakke sakene snarest. Hun er mer enn middels irriterende altså..

Og grunnen til at noen får mer kameratid har jo ofte før vist seg at de kan komme ganske langt? Eller er det bare noe jeg tror? :klø:

Skrevet

Jeg er egentlig ikke spesielt fan av Silje jeg heller, men jeg vet at tv2 jør akkurat som de vil under klippingen så jeg bryr meg ikke så masse egentlig :gjeiper:

Jeg er skikkelig farmen-fan og synes det er så spennende å se hvem Tone velger. Tipper hun ikke velger Karin. Håper hun velger noen hun er sikker på å slå. Jeg liker henne veldig godt! :)

Skrevet

Her var det stillt gitt! Ingen som har noen kommentarer til dagens program? :gjeiper:

Jeg synes det var en kjempetrist episode. Silje fikk det som hun ville, men det virket som Tone angret på valget når hun så reaksjonen på Karin. Regner med Simon eller Tone blir storbonde neste uke.

Lurer på hva som skjer med Eirik neste uke!! Spennende! :omg:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser på reprisen på farmen nå. Merker jeg blir mer og mer irritert på Silje! Håper inderlig hun ryker neste uke. Liker henne ikke.

Skrevet

Silje skulle hatt skikkelig bank! Makan til sleip tøs skal man lete lenge etter :kjefte:

Jeg har sansen for Tone og Tore :Nikke:

Skrevet

Det hadde ikke overasket meg om Silje fant en avskjed på grått papir på skrivebordet sitt når hun kom tilbake på jobb.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Veldig trist at Karin måtte dra. Lurer på om det har blitt noe mer mellom henne og Simon etter innspillinga? Noen som vet det :) ?

Skrevet

Det stod vist i Se&Hør eller VG at de var kjærester :Nikke:

Skrevet

Veldig trist at Karin måtte dra. Lurer på om det har blitt noe mer mellom henne og Simon etter innspillinga? Noen som vet det :) ?

Karin og Simon har blitt kjærester :) Det var et innslag om dem på God kveld norge i går kveld.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Karin og Simon har blitt kjærester :) Det var et innslag om dem på God kveld norge i går kveld.

åå så koslig da :) De er søte sammen.

Skrevet

Jeg tipper at det som skjer, er at Tone Gudrun blir storbonde slik at hun velger Silje til førstekjempe. Hvis Karin velger Simon som storbonde, så kan jo SIlje velge Tone Gudrun til andrekjempe... Blir spennende å se i morgen :)

Skrevet

Jeg tipper at det som skjer, er at Tone Gudrun blir storbonde slik at hun velger Silje til førstekjempe. Hvis Karin velger Simon som storbonde, så kan jo SIlje velge Tone Gudrun til andrekjempe... Blir spennende å se i morgen :)

Men hvis Silje evt. velger Tone til andrekjempe, kan Tone velge styrkeøvelse og slå Silje :) Blir kjempespennende! Hekta på Farmen nå ja! :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper og tror Karin valgte Tone som storbonde. Og da velger Tone Silje som førstekjempe. Hvem silje velger som andrekjempe vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...