trulta_ Skrevet 15. mars 2010 #81 Skrevet 15. mars 2010 Hvorfor ville Stian hjem? Jeg skulle ønske Silje gikk frivillig.
crazyforgum Skrevet 16. mars 2010 #82 Skrevet 16. mars 2010 Stian var psykisk utkjørt og følte seg helt tom sa han. Sa også at han hadde noen hjemme som han savnet veldig.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #83 Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet om det kommer inn nye for disse som gikk ut? Har jo ikke sett noen andre på premiere fest bilder ol, enn de som er der nå?
trulta_ Skrevet 16. mars 2010 #84 Skrevet 16. mars 2010 Det kommer vel inntrengere i år også, noe annet vil forundre meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #85 Skrevet 16. mars 2010 Alle de jeg liker trekker seg, jo Nå kan vel ikke Silje evt ryke før neste uke? Irriterende kvinnemenneske. Når Tone vekte henne på morgenen var hun såå blid, det gjorde jo ikke noe, og så går hun og baksnakker henne senere og blåser det opp til en stor ting.. Silje må du nok bare venne deg til å se på Farmen, hun forsvinner nok ikke på en god stund Husk at tv2 klipper til materialet og legger fokus på det de selv vil, slik at folk fremstår som både sleipere, latere eller mer sjalu enn hva de faktisk er.
Fandenivoldsk Skrevet 17. mars 2010 #87 Skrevet 17. mars 2010 Bare jeg som syns Tone er sytete? NEI, du kan ikke stole på noen, det er et spill, get over it. Jeez.
Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #88 Skrevet 18. mars 2010 Jeg syns det er litt vittig at folk tar sånn på vei for dette spillet.. Jeg har sansen for Tone, men hun må jo forstå at dette er et spill, og at det ikke er personlig. Folk vil lyve, lure, spille.. det er jo derfor de er der. Når det er sagt så unner jeg henne å bli, men vil gjerne se godeste Silje pakke sakene snarest. Hun er mer enn middels irriterende altså.. Og grunnen til at noen får mer kameratid har jo ofte før vist seg at de kan komme ganske langt? Eller er det bare noe jeg tror? :klø:
Violetsky Skrevet 19. mars 2010 #89 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er egentlig ikke spesielt fan av Silje jeg heller, men jeg vet at tv2 jør akkurat som de vil under klippingen så jeg bryr meg ikke så masse egentlig :gjeiper: Jeg er skikkelig farmen-fan og synes det er så spennende å se hvem Tone velger. Tipper hun ikke velger Karin. Håper hun velger noen hun er sikker på å slå. Jeg liker henne veldig godt!
Violetsky Skrevet 20. mars 2010 #90 Skrevet 20. mars 2010 Her var det stillt gitt! Ingen som har noen kommentarer til dagens program? :gjeiper: Jeg synes det var en kjempetrist episode. Silje fikk det som hun ville, men det virket som Tone angret på valget når hun så reaksjonen på Karin. Regner med Simon eller Tone blir storbonde neste uke. Lurer på hva som skjer med Eirik neste uke!! Spennende!
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #91 Skrevet 21. mars 2010 Ser på reprisen på farmen nå. Merker jeg blir mer og mer irritert på Silje! Håper inderlig hun ryker neste uke. Liker henne ikke.
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #92 Skrevet 21. mars 2010 Silje skulle hatt skikkelig bank! Makan til sleip tøs skal man lete lenge etter Jeg har sansen for Tone og Tore
Gjest Tipo Skrevet 21. mars 2010 #93 Skrevet 21. mars 2010 Det hadde ikke overasket meg om Silje fant en avskjed på grått papir på skrivebordet sitt når hun kom tilbake på jobb.
Gjest Jente1990:) Skrevet 21. mars 2010 #94 Skrevet 21. mars 2010 Veldig trist at Karin måtte dra. Lurer på om det har blitt noe mer mellom henne og Simon etter innspillinga? Noen som vet det ?
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #95 Skrevet 21. mars 2010 Det stod vist i Se&Hør eller VG at de var kjærester
Violetsky Skrevet 21. mars 2010 #96 Skrevet 21. mars 2010 Veldig trist at Karin måtte dra. Lurer på om det har blitt noe mer mellom henne og Simon etter innspillinga? Noen som vet det ? Karin og Simon har blitt kjærester Det var et innslag om dem på God kveld norge i går kveld.
Gjest Jente1990:) Skrevet 21. mars 2010 #97 Skrevet 21. mars 2010 Karin og Simon har blitt kjærester Det var et innslag om dem på God kveld norge i går kveld. åå så koslig da De er søte sammen.
mia83 Skrevet 21. mars 2010 #98 Skrevet 21. mars 2010 Jeg tipper at det som skjer, er at Tone Gudrun blir storbonde slik at hun velger Silje til førstekjempe. Hvis Karin velger Simon som storbonde, så kan jo SIlje velge Tone Gudrun til andrekjempe... Blir spennende å se i morgen
Violetsky Skrevet 21. mars 2010 #99 Skrevet 21. mars 2010 Jeg tipper at det som skjer, er at Tone Gudrun blir storbonde slik at hun velger Silje til førstekjempe. Hvis Karin velger Simon som storbonde, så kan jo SIlje velge Tone Gudrun til andrekjempe... Blir spennende å se i morgen Men hvis Silje evt. velger Tone til andrekjempe, kan Tone velge styrkeøvelse og slå Silje Blir kjempespennende! Hekta på Farmen nå ja! :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #100 Skrevet 21. mars 2010 Jeg håper og tror Karin valgte Tone som storbonde. Og da velger Tone Silje som førstekjempe. Hvem silje velger som andrekjempe vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå