Gå til innhold

Farmen, sendt 2010

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Ja det er veldig barnslig og dumt å drive på sånn som hun gjør.

Det er på sånn derre ungdomsskole-sjalusi-nivå eller hva han lyshåra der kalte det.

Ja det er veldig barnselig av henne. Det er sånn man oppfører seg på ungdomskolen. Jeg hadde ikke giddet å diskutert med noen som var så usakelige og barnselige.

Skrevet
Er ikke hun fra Oslo...?

Sorry, men mente ikke dialekten til Vibeke.

Gjest Gjest
Skrevet
Sorry, men mente ikke dialekten til Vibeke.

Okei, da forstår jeg :fnise: Hører jo Oslo-dialekt ganske ofte på tv :ler:

Skrevet

"mine innlegg"

Gjest Gjest
Skrevet
Det er Bente som synker lavt med å kalle Karin for hjerneskadet og tøs.

Uff, ja. Hva er det for slags oppførsel. Trorseriøst hun har store problemer. Er jo ikke normal oppførsel hun har- Bente altså.

Skrevet (endret)

Skikkelig fjortis krangel, men dere fikk med dere at det var 2 cat fighter der i går ;)

Men Tv2 skal ha for at dem har blest opp denne krangelen VELDIG mye.

Endret av trulta_
Skrevet

Syns det var synd Tone ble valgt til førstekjempe.. :( har veldig sans for ho. Ellers så syns jeg at både Vibeke, og Tore negern og fiskern er alrighte.. :)

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Hvorfor er det slik at noen blir "intervjua" og fokusert på HELE tida (les: Karin), mens andre fortsatt ikke har sagt et ord på tv?!?! F.eks Tore og hun lille lyse, aner ikke hva hun heter engang..... Dette blir for dumt!

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer jeg også på. Men glad Bente gikk ut! Håper Silje ryker neste gang... IRRITERENDE dame med fæl dialekt. Falsk og fæl

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor er det slik at noen blir "intervjua" og fokusert på HELE tida (les: Karin), mens andre fortsatt ikke har sagt et ord på tv?!?! F.eks Tore og hun lille lyse, aner ikke hva hun heter engang..... Dette blir for dumt!

Enig! Dumt at noen stikker seg fram hele tida. Det er flere som jeg ikke har hørt et pip fra . Men Tore var vel i fokus forrige uke, i tvekampen med Sigurd? Tore er OK! Men det var bra at Bente måtte hjem i kveld! :jepp:

Skrevet

Men i uke 1 så sa vel ikke Bente ett eneste ord. Syns dem bør prøve å få med alle sammen i løpet av de første ukene, samme hun som lager mat, hun har du også sett veldig lite.

Men herlig at Bente røyk ut!

Litt morsomt at hun røyk mot Tone G. i kunnskap etter at Bente hadde kalt henne hjerneskada og dum. Til pass for Bente å ryke.

Synd at Vibeke trekte seg, jeg likte henne. Hun var tøff og jobbet mye.

Gjest Gjest
Skrevet

Var litt dumt at Vibeke ville gi opp så tidlig. Hadde sansen for henne. Men men.

Er hvert fall glad Bente måtte dra. Jeg likte ikke Bente. Oppførte seg som en liten 14 åring.

Skrevet

Æsj, syns det var kjedelig at Vibeke dro. :( Men men. Enig at de burde prøve å fokusere på alle. Ho eldre dama, og ho blonde veit jeg faktisk ikke navnet på.. Kanskje bare jeg som ikke har fulgt med, men de er hvertfall lite i fokus.

Skrevet

Jeg så i se og hør i dag fra farmen festen, og det var en som het Simon. Er det en som kommer inn etterhvert eller?

Eller har jeg bare gått glipp av han.

Gjest Gjest
Skrevet
Lurer jeg også på. Men glad Bente gikk ut! Håper Silje ryker neste gang... IRRITERENDE dame med fæl dialekt. Falsk og fæl

Silje blir nok neste storbonde.

Jeg så i se og hør i dag fra farmen festen, og det var en som het Simon. Er det en som kommer inn etterhvert eller?

Eller har jeg bare gått glipp av han.

Simon er der. Han henger sammen med Karin.

Skrevet
Silje blir nok neste storbonde.

Simon er der. Han henger sammen med Karin.

Takker.

Da var han bare veldig ulik seg selv.

Gjest njåå
Skrevet

Tror det blir masse drama i neste episode :P

Liker ikke Silje jeg heller, synes hun er fæl.

Gjest Gjest
Skrevet

Alle de jeg liker trekker seg, jo :( Nå kan vel ikke Silje evt ryke før neste uke? Irriterende kvinnemenneske. Når Tone vekte henne på morgenen var hun såå blid, det gjorde jo ikke noe, og så går hun og baksnakker henne senere og blåser det opp til en stor ting..

Skrevet

Jeg liker heller ikke Silje ... og ikke Karin, hun er virkelig arogant og ekkel :filer:

Skrevet

Tone derimot tror jeg er veldig snill ... men ganske naiv av seg ... Men hun er flink til å jobbe og har veldig bra fysikk. Jeg håper inderlig at ikke han typen lurer henne ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...