Gå til innhold

Farmen, sendt 2010

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gleder meg! Ser jo ut som en interessant ansamling av mennesker som skal være med. Bare ut fra presentasjonene ser det ut til at det er flere jeg kan komme til å irritere meg over i allefall...Satser på drama allerede i første episode :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen som følger med på farmen her inne da? Var action i dag med krangling med storbonden :kjefte::klappe:

Endret av Poppzy
Skrevet

Synes det der blir for dumt.

Flere virker som om de kommer med kun for å lage krangel enn og gjøre et forsøk på å drifte gården.

Og den sammenblandinga med gamle dager (viste ikke hva jeg skulle kalle det) virker bare dumt det og.

Synes Farmen var mer allright før da man fikk inntrykket av at folk var der for og yte noe.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det der blir for dumt.

Flere virker som om de kommer med kun for å lage krangel enn og gjøre et forsøk på å drifte gården.

Og den sammenblandinga med gamle dager (viste ikke hva jeg skulle kalle det) virker bare dumt det og.

Synes Farmen var mer allright før da man fikk inntrykket av at folk var der for og yte noe.

Enig med det om kranglingen. Greit det at ho med det korte håret ikke likte at han storbonden ikke gjorde så mye men ro ned reka litt da. Går ann å si det på en ordentlig måte enn å kjefte han ut.

Skrevet

Jeg måtte seriøst le da jeg så hvordan de levde seg inn i den fiktive historien om hva som liksom hadde skjedd der tidligere. Det ble litt vel latterlig egentlig. Jeg likte farmen bedre før egentlig, dessuten synes jeg farmen passer bedre i skogen....

Skrevet

I morgen er det tvekamp. Det blir spennende å se hvem Sigurd velger.

Gjest Farmer
Skrevet
Enig med det om kranglingen. Greit det at ho med det korte håret ikke likte at han storbonden ikke gjorde så mye men ro ned reka litt da. Går ann å si det på en ordentlig måte enn å kjefte han ut.

Kul hun lesba synes jeg, og han storbonden gjorde jo ingen ting, gikk bare rundt og avbrøt de andre i jobbinga.

Men lurer nå litt på om mye av denne kjeftinga er regissert for å få til bra reality.

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Jeg syns det var på sin plass at fyren fikk kjeft, jeg. Han går jo bare rundt der på kaffekoppen sin, maser på alle de andre, og gjør ingenting selv. Som de sa så hadde det vært greit om han bare hadde innrømt at han tok seg vann over hodet med de tingene han lovte å gjøre selv, men det ville han ikke i frykt for å miste ansikt.

Og så syns jeg at man kan være ærlig når man velger førstekjempe. Ikke noe problem at han valgte Sigurd, men han kan jo komme med en ordentlig grunn i stedet for en som bare virket oppdiktet og teit.

Og så syns jeg Tone er så utrolig søt :)

Skrevet
Jeg syns det var på sin plass at fyren fikk kjeft, jeg. Han går jo bare rundt der på kaffekoppen sin, maser på alle de andre, og gjør ingenting selv. Som de sa så hadde det vært greit om han bare hadde innrømt at han tok seg vann over hodet med de tingene han lovte å gjøre selv, men det ville han ikke i frykt for å miste ansikt.

Og så syns jeg at man kan være ærlig når man velger førstekjempe. Ikke noe problem at han valgte Sigurd, men han kan jo komme med en ordentlig grunn i stedet for en som bare virket oppdiktet og teit.

Og så syns jeg Tone er så utrolig søt :)

Akkurat det syns jeg og! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Synes Karin virker helt fjern og veldig aggressiv. Blir helt sliten av å høre på henne.

Skrevet

Karin lot som hun var snill med de andre!

Skulle dele 2 brødskiver med alle de andre, mens hun selv hadde spist minst 3 hele skiver selv+hadde mat å gi til (les smiske til) de 2 gutta på slutten av sendingen.....

At hun ble kjefta på av Bente er bra.....og hun fortjener det slik jeg oppfatter det ihvertfall!

Skrevet

Morsomt å høre på Bente når hun sa 2-3 engelske ord midt i setningen :fnise:

Har dere funnet dere en favoritt?

Flere jeg liker, men mange som fortsatt er anonyme.

Gjest Gjest
Skrevet

Må si jeg har litt sansen for Vibeke. Bein i nesa.

Krangelen mellom Bente og Karin (?) er så latterlig jentete. "Når du ikke skjønner hva jeg mener bare ved at jeg himler litt med øynene gidder jeg ikke prøve mer for å få deg til å forstå det heller!!!" Oh my god!

Skrevet

Vibeke er ei tøff jente ja. (Håper jeg tenker på rett person nå)

Morsomt å høre sin egen dialekt på tv.

Skrevet

Vibeke er hun tynne med masse piercinger, ser veldig gutteaktig ut og hun er lesbisk også.

Rart at man med noen personer bare kan se det med en gang. Ikke at det er noe galt i det altså, men for meg lyser hun like mye lesbisk som Jan Erik lyste homofil i "Jakten på kjærligheten".

Veldig flink og grei jente tror jeg hun er.

Skrevet (endret)

Da var det hun jeg trodde.

Trist at Tone G. ble førstekjempe i dag.

Endret av trulta_
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke hun fra Oslo...?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er Bente som synker lavt med å kalle Karin for hjerneskadet og tøs.

Skrevet
Det er Bente som synker lavt med å kalle Karin for hjerneskadet og tøs.

Ja det er veldig barnslig og dumt å drive på sånn som hun gjør.

Det er på sånn derre ungdomsskole-sjalusi-nivå eller hva han lyshåra der kalte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...