Gå til innhold

Farmen, sendt 2010

Anbefalte innlegg

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hun er jo bare tøff og direkte. Hun sier det hun mener. Men slik får kanskje ikke kvinner lov til å oppføre seg...

Silje tøff og direkte? Jeg ville vel heller sagt at hun er baksnakkende og manipulativ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silje tøff og direkte? Jeg ville vel heller sagt at hun er baksnakkende og manipulativ...

Helt enig. Hun er kanskje direkte men tøff er hun ikke.

Skrevet

Hun er jo bare tøff og direkte. Hun sier det hun mener. Men slik får kanskje ikke kvinner lov til å oppføre seg...

Tøff? :roll: Direkte? :klø:

Nei, det hadde selvfølgelig vært noe annet hvis det var snakk om en mann.. :klaske::roll:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjerringer :klemmer:

Er vi kjerringer fordi vi ikke liker Silje? hehe jaja ;)

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at noen av nordlendingene vinner i år.

Skrevet

Ikke fordi de er nordlendinger, altså.. :ler:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Karin og Simon er fortsatt sammen. Synes de er veldig søte sammen :)

Skrevet

Nå er jeg gretten! farmen begynner ikke før 21.40 i dag, og da kan ikke jeg se :kjefte:

Skrevet

Nå er jeg gretten! farmen begynner ikke før 21.40 i dag, og da kan ikke jeg se :kjefte:

Du må skaffe deg pvr ;)

Skrevet

Du må skaffe deg pvr ;)

Må nok det :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!

Silje-bitchen røk ut!!!!!!!

Skrevet

Jippi, Silje gikk ut....... :danse: digga meg!

Blir spennende å se til Lørdag da. :)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Yeeeees det var søren meg på tide at hun røyk ut!!! Har venta i flere uker på dette. Endelig :)

Skrevet

Hæærlig!!! Har ventet legne på at Silje skulle ryke ut :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Godt å få ut stedatter Silje ja. Hun kan jo ingen ting og makan til (forsøk på) å bli bært fram av familiemedlemmer har jeg aldri sett før.

Og hun klagde på alle oppgavene i finaleuka også, men skulle absolutt sett seg selv vinne allikevel og så nok på seg selv som veldig verdig.

Vet ikke jeg; kumelking, matlaging (hadde aldri tatt i en fisk før), bygge gjerde, ro (de er jo tross alt på ei øy), holde melkespann (en urgammel Farmen-øvelse). Helt vanlige oppgaver vil jeg si.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Flott at Leif Birger vant, selv om jeg hadde håpet Linn Hege gikk av med seieren. Men det som virkelig er irriterende er hvordan tv 2 avslører hva som skjer før reklamepausen!

Forrige gang kunne man se hvem av Silje eller Linn Hege som måtte reise hjem, da de viste et klipp før reklamepausen hvor de ga hverandre en klem. Er jo ikke så vanskelig å lese normalt kroppsspråk. Og nå før reklamepausen så kikket Gaute hvekselsvis mellom høyre og venstre, før han så mot høyre (leif b) og gratulerte han med seieren!! Ble ikke akkurat så spennende innspurt som jeg hadde håpet på :(

Så tv 2 skjerpings!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samme når det var semifinalekonkuranse også det. På reklamen de siste dagene har vi sett Linn H og Lillian i vannet, og når første konkuranse ikke hadde noe med vann å gjøre, skjønte vi jo at Leif B vant første del av semifinalen.

Skrevet

Æsj hadde håpet på at Lillian eller Linn hege skulle vinne. Jaja da vant Silje og LB da. (føler også at Silje på en måte å vant siden hun og LB er i familie)

Skrevet

Ok at Leifen vant,en flink arbeidskar det. Linn Hege måte å stå frem på gikk ikke inn med meg. Synd at Det ikke ble Lillian, hun virket så OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...