DDuck Skrevet 24. april 2010 #201 Skrevet 24. april 2010 Hvordan gikk det med ukesoppdraget? Fikk Simon finalekniv igjen? Jeg sovna vist på sofaen like før det begynte jeg..
Gjest Eurodice Skrevet 24. april 2010 #202 Skrevet 24. april 2010 Morsomt å høre hvordan Simon vurderer hva og hvem som har mest verdi på Farmen. Han setter seg selv høyest av alle på Farmen fordi han har jobbet på alle ukesoppdragene (biiip. LØGN!), men å jobbe hver dag for å ta seg av matlaging og dyrestell, DET har han ikke bidratt med i det hele tatt (annet enn når han skulle lage ost for å redde sitt eget skinn og prøve karre til seg enda en kniv ) og DET har ingen verdi. Men hvordan skulle det gått med kampen for tilværelsen om man ikke hadde mat, og dyr som trivdes og sørget for melk og egg? Han må være mindre intelligent. Skogsarbeider, var han ikke så? Ikke vant til å tenke logisk og rasjonelt altså. Ja, er det ikke det jeg alltid har hatt mistanke om? Skogsarbeidere er ikke helt gode i hodet
Supramundane Skrevet 24. april 2010 #203 Skrevet 24. april 2010 Jeg skjønner ikke at folk har problemer med sabotasje... Farmen er et spill. Utrolig vittig at Silje ble fornærmet fordi Simon ikke stolte på henne og de andre... hvorfor i all verden skulle han gjøre det?? Dette var jo til og med mens de planla sabotasje.
smalls Skrevet 24. april 2010 #204 Skrevet 24. april 2010 Jeg heier helt klart på Simon nå Jeg er egentlig glad Eirik røyk ut. Han var vel så sikker på at han kom til å vinne over Leif Birger men der tok han feil. Nå håper jeg Silje er neste man ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #205 Skrevet 25. april 2010 Hvordan gikk det med ukesoppdraget? Fikk Simon finalekniv igjen? Jeg sovna vist på sofaen like før det begynte jeg.. Ingen ny kniv til Simon. Mentor var svært skuffet over deltakerne - det var osteoppdraget som ikke holdt mål. De fikk heller ikke noe penger å handle for på markedet, men solgte en lavendelsåpe og en lue som Lillan hadde strikket, slik at de fikk kjøpt litt korn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #206 Skrevet 25. april 2010 Ingen ny kniv til Simon. Mentor var svært skuffet over deltakerne - det var osteoppdraget som ikke holdt mål. De fikk heller ikke noe penger å handle for på markedet, men solgte en lavendelsåpe og en lue som Lillan hadde strikket, slik at de fikk kjøpt litt korn. Det er ikke lett å få godkjent når nesten alle bare gir blanke f**n i hele oppdraget. De kunne sikkert ha fått godkjent osteoppdraget hvis Eirik ikke hadde gjemt unna seperatoren eller hva det heter. Men Simon har allerede en kviv fra før av så er ikke såå synd på han..
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #207 Skrevet 26. april 2010 Hehehe Det viste jeg ikke, men det var nesten et sånt forhold de hadde ja Leif Birger grudde seg til å legge seg for Tore ikke lå i senga ved siden av Nå tror jeg det er tilsvarende mellom Linn Hege og Silje. Tror Silje er slikkepotten til Linn
Bohemia Skrevet 26. april 2010 #208 Skrevet 26. april 2010 Ja, er det ikke det jeg alltid har hatt mistanke om? Skogsarbeidere er ikke helt gode i hodet Har du mistanke om det du ja. Forresten vil de fleste forbinde det å ikke være helt gode i hodet med å være gal.
Gjest Eurodice Skrevet 26. april 2010 #209 Skrevet 26. april 2010 Har du mistanke om det du ja. Forresten vil de fleste forbinde det å ikke være helt gode i hodet med å være gal. Jeg tenkte nærmest du mente at Simon var for "enkel" i hodet til å tenke langsiktig, men man kan vel ikke forvente så mye av en skarve skogsarbeider
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #210 Skrevet 26. april 2010 Kunne ikke tenkt meg å være med i farmen-serien, men kunne veldig gjerne ha tenkt meg å bo på øya. Helt nydelig sted.
Bohemia Skrevet 28. april 2010 #211 Skrevet 28. april 2010 Jeg tenkte nærmest du mente at Simon var for "enkel" i hodet til å tenke langsiktig, men man kan vel ikke forvente så mye av en skarve skogsarbeider Nei, man kan ikke det. Særlig ikke hvis skogsarbeideren heter Simon Mengaaen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #212 Skrevet 28. april 2010 Nei, man kan ikke det. Særlig ikke hvis skogsarbeideren heter Simon Mengaaen. Jeg liker Simon selv om han er en skogsarbeider. Er ikke noe å gjøre narr av. Jeg håper Simon vinner hele driten
Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2010 #213 Skrevet 28. april 2010 Jeg liker Simon selv om han er en skogsarbeider. Er ikke noe å gjøre narr av. Jeg håper Simon vinner hele driten Så du ikke jeg brukte ironiflagget? Fnisesmileyene var en intern spøk mellom Bohemia og meg. Jeg liker Simon, jeg. Derimot er det andre deltagere jeg ikke har så mye til overs for. Selvom dette er et spill, kan folk oppføre seg noenlunde realt, synes jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #214 Skrevet 29. april 2010 Å så inderlig jeg håper Simon eller Lillian vinner hele greia!! Hvis Silje eller gamlefar vinner så fins det ikke rettferdighet i verden.
Bohemia Skrevet 29. april 2010 #215 Skrevet 29. april 2010 Jeg liker Simon selv om han er en skogsarbeider. Er ikke noe å gjøre narr av. Jeg håper Simon vinner hele driten Egentlig gjør jeg narr av hykleriet hans. Synes den som vinner Farmen i år for en gangs skyld kan være en person som spiller med helt åpne kort. Selv om Silje ikke er verdens mest sympatiske person, så har hun vært ærlig ovenfor de andre storbøndene mht når hun vil sabotere eller ikke. Det har ikke Simon vært, men likevel forventer han at de andre skal være ærlige mot ham, og sutrer når de ikke er det. Synes også det er helt fjernt av han å overvurdere betydningen av de delene av ukesoppdagene som guttene har insistert på å jobbe med alene, og nedgradere de delene av ukesoppdragene som jentene har måttet ta alene, i tillegg til at jentene har tatt nesten alt ansvar for dyra og matlaginga på gården. Den sutringa Simon hele tiden kommer med over de andre deltakerne, at han er så lei osv, sier meg også at han ikke er en verdig vinner av Farmen. Mentaliteten Simon har passer best når man er en einstøing; egne regler for seg selv og helt andre regler for andre. Det funker ikke når man skal være en del av et fellesskap. Derfor passer han sikkert bra som skogsarbeider
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. mai 2010 #216 Skrevet 1. mai 2010 Å så inderlig jeg håper Simon eller Lillian vinner hele greia!! Hvis Silje eller gamlefar vinner så fins det ikke rettferdighet i verden. helt enig,,Nå som simon er ute så håper jeg Lillian vinner. Hun er den eneste verdige som er igjen.. Håper hvert fall ikke Silje vinner
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2010 #218 Skrevet 2. mai 2010 Enig. Hun avgir utrolig utrivelige vibber, den damen der.
Bohemia Skrevet 2. mai 2010 #219 Skrevet 2. mai 2010 Hun er jo bare tøff og direkte. Hun sier det hun mener. Men slik får kanskje ikke kvinner lov til å oppføre seg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #220 Skrevet 2. mai 2010 Hun er jo bare tøff og direkte. Hun sier det hun mener. Men slik får kanskje ikke kvinner lov til å oppføre seg... Tøff og direkte? Direkte skal jeg være enig i, på en motbydelig måte. Tøff, nei så absolutt ikke, men hun tror det nok selv, mere frekk vil jeg si. Og jeg synes ikke om at menn oppfører seg på den måten heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå