Rotehøna_21 Skrevet 19. april 2010 #181 Skrevet 19. april 2010 så sløvt. han syns vel det er moro å være sulten da. utrolig dumt gjort. late f**n
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #182 Skrevet 20. april 2010 jeg synes det var sleipt gjort av Eirik å prøve å sabotere ukesoppdraget. Også leker han sikkelig uskyldig å prøver å legge skylda på Silje ved å spørre henne flere ganger "du er sikker på at det ikke er du som har tatt den??" Eirik han er så lat og bare sluntrer unna hele tiden. Simon er den eneste som fortjener å vinne av de som er igjen. Jeg skjønner veldig godt at han tok den delen og saborterte hele oppdraget. Dette har de gjort nesten hver uke for at ingen skal få kniv. Hvis Simon blir sittende med to kniver under finalen så er han jo nesten umulig å slå. Og Silje har vel gjort sitt til å bli mistenkt synes jeg... Det er ett spill vet dere folkens.
Tusle Skrevet 20. april 2010 #183 Skrevet 20. april 2010 Nei, ikke umulig, folk har røket ut av Farmen med to finalekniver tidligere... Heia Simon og Lillian!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #184 Skrevet 20. april 2010 Jeg skjønner veldig godt at han tok den delen og saborterte hele oppdraget. Dette har de gjort nesten hver uke for at ingen skal få kniv. Hvis Simon blir sittende med to kniver under finalen så er han jo nesten umulig å slå. Og Silje har vel gjort sitt til å bli mistenkt synes jeg... Det er ett spill vet dere folkens. Spill eller ikke spill, Dårlig gjort er det. Og det går ut over hele gruppen. Klarer de ikke ukesoppdraget blir det ikke noe mat. Så han ødelegger ikke bare for Simon men for alle. Ingen har gjort noe så sleipt før for å sabotere oppdraget. Jeg håper Simon velger Eirik til første kjempe og at han ryker!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #185 Skrevet 20. april 2010 Spill eller ikke spill, Dårlig gjort er det. Og det går ut over hele gruppen. Klarer de ikke ukesoppdraget blir det ikke noe mat. Så han ødelegger ikke bare for Simon men for alle. Ingen har gjort noe så sleipt før for å sabotere oppdraget. Jeg håper Simon velger Eirik til første kjempe og at han ryker! Men sånn har de jo gjort i nesten alle ukesoppdragene, de har klart ETT oppdrag! Hvorfor er det så ille nå? Det er jo nå de virkelig må spille for å ha en sjans til å vinne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #186 Skrevet 20. april 2010 Nei, ikke umulig, folk har røket ut av Farmen med to finalekniver tidligere... Heia Simon og Lillian! Jeg skrev nesten umulig.
Bohemia Skrevet 20. april 2010 #187 Skrevet 20. april 2010 jeg synes det var sleipt gjort av Eirik å prøve å sabotere ukesoppdraget. Også leker han sikkelig uskyldig å prøver å legge skylda på Silje ved å spørre henne flere ganger "du er sikker på at det ikke er du som har tatt den??" Eirik han er så lat og bare sluntrer unna hele tiden. Simon er den eneste som fortjener å vinne av de som er igjen. Simon nei! Maken til sleip type. For det første var han selv med på å sabotere et ukesoppdrag når Lill Hege var storbonde. Han stor i smia sammen med Gordon og Leif Birger og var så eplekjekk og brukte laaaang tid på arbeidet. Pause hvert 5. minutt, var det ikke det han ville ha? Stod og lo og var skikkelig sarkastisk, "pytt, hvorfor skal vi jobbe?". Jeg lurer på hvorfor han og Leif Birger sutrer over Eiriks labre arbeidsinnsats, når de to selv valgte å være late under ukesoppdraget mens Lill Hege var storbonde. Han kaster stein i glasshus når han kritiserer andres dårlige arbeidsmoral. Han er selv en sabotør. Er det noen som fortjener å vinne Farmen i år er det en av jentene. De har ikke med like stor viten og vilje gått inn for å sabotere ukesoppdrag, og de har jobbet jevnt og trutt. Attpåtil tar de nå alt ansvaret for dyrene på gården, mens guttene sluntrer unna både her og der. Simon er ingen lagspiller men en hykler som ikke tar fem øre for å ødelegge for andre, han tør ikke si ifra at han har intensjoner om å sabotere ukesoppdrag mens andre er storbonde, men forventer rapporter fra de andre om de har tenkt å sabotere når han er storbonde, Leif Birger hadde ikke klart seg på Farmen uten Tore, og kan takke Tore for at han har kommet såpass langt, og Eirik er generelt lat og sitter og surmuler hele tiden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #188 Skrevet 20. april 2010 Simon nei! Maken til sleip type. For det første var han selv med på å sabotere et ukesoppdrag når Lill Hege var storbonde. Han stor i smia sammen med Gordon og Leif Birger og var så eplekjekk og brukte laaaang tid på arbeidet. Pause hvert 5. minutt, var det ikke det han ville ha? Stod og lo og var skikkelig sarkastisk, "pytt, hvorfor skal vi jobbe?". Jeg lurer på hvorfor han og Leif Birger sutrer over Eiriks labre arbeidsinnsats, når de to selv valgte å være late under ukesoppdraget mens Lill Hege var storbonde. Han kaster stein i glasshus når han kritiserer andres dårlige arbeidsmoral. Han er selv en sabotør. Er det noen som fortjener å vinne Farmen i år er det en av jentene. De har ikke med like stor viten og vilje gått inn for å sabotere ukesoppdrag, og de har jobbet jevnt og trutt. Attpåtil tar de nå alt ansvaret for dyrene på gården, mens guttene sluntrer unna både her og der. Simon er ingen lagspiller men en hykler som ikke tar fem øre for å ødelegge for andre, han tør ikke si ifra at han har intensjoner om å sabotere ukesoppdrag mens andre er storbonde, men forventer rapporter fra de andre om de har tenkt å sabotere når han er storbonde, Leif Birger hadde ikke klart seg på Farmen uten Tore, og kan takke Tore for at han har kommet såpass langt, og Eirik er generelt lat og sitter og surmuler hele tiden. Jentene?? Ja kanskje ho Lillian men Silje er en falsk bitch! Ho har også vært med på å sabotere da Simon var storbonde en gang. Hun og Linn Hege lå bare solte seg og dreit i oppdraget.
Bohemia Skrevet 20. april 2010 #189 Skrevet 20. april 2010 Jentene ja. Linn Hege sutret ikke over guttenes oppførsel når de var übertreige under ukesoppdragetmens hun var storbonde, slik Simon sutret over andres arbeidsmoral når han var storbonde. Han forventer ting fra andre som han ikke er villig til å gi tilbake selv. Silje er tøff. Falsk? Hun har da aldri forventet at andre ikke skal spille taktisk ovenfor henne, hvis de føler for det. Slik Simon forventer at andre skal jobbe for ham, mens han selv ikke vil jobbe for andre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #190 Skrevet 20. april 2010 Jentene ja. Linn Hege sutret ikke over guttenes oppførsel når de var übertreige under ukesoppdragetmens hun var storbonde, slik Simon sutret over andres arbeidsmoral når han var storbonde. Han forventer ting fra andre som han ikke er villig til å gi tilbake selv. Silje er tøff. Falsk? Hun har da aldri forventet at andre ikke skal spille taktisk ovenfor henne, hvis de føler for det. Slik Simon forventer at andre skal jobbe for ham, mens han selv ikke vil jobbe for andre. Jo jeg synes det er falskt gjort å sette 2 gode venniner opp mot hverandre for sin egen fordel. Det var et skittent spill. Silje er ikke noe bedre enn Simon. Hun var med før på å sabotere ukesoppdraget og det virker som at hun i neste episode vil sabotere igjen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #191 Skrevet 20. april 2010 Jeg håper Lillian vinner, hun er den som har spilt ett mest ærlig spill og lagd minst drama. Også ser det ut til at hun faktisk har jobbet og ikke bare sytet og klagd.
Pia Sava Skrevet 20. april 2010 #192 Skrevet 20. april 2010 Jeg håper Lillian vinner, hun er den som har spilt ett mest ærlig spill og lagd minst drama. Også ser det ut til at hun faktisk har jobbet og ikke bare sytet og klagd. Jepp, Lillian Men Eirik bør forsvinne fort som fy...
trulta_ Skrevet 21. april 2010 #193 Skrevet 21. april 2010 Hvem tror dere Simon velger for førstekjempe? Jeg håper han velger Silje.
Gjest Jente1990:) Skrevet 21. april 2010 #194 Skrevet 21. april 2010 Hvem tror dere Simon velger for førstekjempe? Jeg håper han velger Silje. Ja jeg håper å han velger Silje! Men jeg har en følelse på at han velger Eirik.
DDuck Skrevet 21. april 2010 #195 Skrevet 21. april 2010 Jeg tror også han velger Eirik... siden han sier at han velger på grunnlag av arbeidsinnsats... Jentene har jo kanskje ikke jobbet så mye, men det er jo ikke deres feil da Eirik har stjålet den delen til separatoren... De finner ihvertfal på annet arbeid å gjøre
smalls Skrevet 21. april 2010 #196 Skrevet 21. april 2010 Jeg tror og håper Simon velger Eirik denne gangen. Eirik er virkelig en latsabb. Det har han vært hele tiden. Når jeg tenker over det så er Lillian den eneste som virkelig står på og som ikke sutrer uansett hvor ille ting er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #197 Skrevet 21. april 2010 "Da Simon valgte meg ble jeg så forbanna" Hva hadde du forventet egentlig?? Eirik har jo gitt en stor F i hele ukesoppdraget. Lat som han er. Så det var til pass for han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #198 Skrevet 21. april 2010 "Da Simon valgte meg ble jeg så forbanna" Hva hadde du forventet egentlig?? Eirik har jo gitt en stor F i hele ukesoppdraget. Lat som han er. Så det var til pass for han. Ja Eirik er en sleip jævel. Lat også, så jeg ser og er på en måte enig i at det hadde vært greit å fått han ut. Men Simon var ikke akkurat veldig hypp på å jobbe da Linn var storbonde heller, men totalt sett ser jeg på Simon som en mye bedre Farmen-deltaker enn Eirik. Hadde det ikke vært for Silje (som jeg vil bli kvitt) så hadde jeg ønsket Eirik ut av duellen. Men jeg synes det er litt feigt på en måte å være på Farmen som "par", selv om det er stefar-stedatter. Så for underholdningen videre hadde det kanskje vært bedre med Eirik der, i allefall en Silje uten støtte fra stefar, og da en bikkjekamp mellom Eirik og Simon videre. Så dette blir en tvekamp hvor jeg egentlig ikke vet hvem jeg heier på. Jeg vil aller helst se Lillian vinne hele greia! Hun er som nevnt her den eneste som har vært helt clean gjennom hele oppholdet, og hun er veldig flink med dyra mm. Vedder forresten balla mi på at Leif Birger velger kunnskap.....
smalls Skrevet 22. april 2010 #199 Skrevet 22. april 2010 Ja Eirik er en sleip jævel. Lat også, så jeg ser og er på en måte enig i at det hadde vært greit å fått han ut. Men Simon var ikke akkurat veldig hypp på å jobbe da Linn var storbonde heller, men totalt sett ser jeg på Simon som en mye bedre Farmen-deltaker enn Eirik. Hadde det ikke vært for Silje (som jeg vil bli kvitt) så hadde jeg ønsket Eirik ut av duellen. Men jeg synes det er litt feigt på en måte å være på Farmen som "par", selv om det er stefar-stedatter. Så for underholdningen videre hadde det kanskje vært bedre med Eirik der, i allefall en Silje uten støtte fra stefar, og da en bikkjekamp mellom Eirik og Simon videre. Så dette blir en tvekamp hvor jeg egentlig ikke vet hvem jeg heier på. Jeg vil aller helst se Lillian vinne hele greia! Hun er som nevnt her den eneste som har vært helt clean gjennom hele oppholdet, og hun er veldig flink med dyra mm. Vedder forresten balla mi på at Leif Birger velger kunnskap..... Nei Simon var ikke helt perfekt til å jobbe på ukesoppdraget da Linn H var storbonde men han er hvert fall bedre enn Eirik! Eirik har vært lat og sluntret unna gjennom hele farmen. Han er ingen verdig vinner. Så han har ingen grunn til å bli sur da Simon valgte han. Jeg synes han fortjente det etter sin late oppførsel.
Bohemia Skrevet 24. april 2010 #200 Skrevet 24. april 2010 Ingen av guttene er i år verdige vinnere. De har jo ikke engang klart å bidra med det som er det viktigste dersom man skal klare kampen for tilværelsen: å lage mat og ta ansvar for dyra slik at mar har tilgang på mat. Morsomt å høre hvordan Simon vurderer hva og hvem som har mest verdi på Farmen. Han setter seg selv høyest av alle på Farmen fordi han har jobbet på alle ukesoppdragene (biiip. LØGN!), men å jobbe hver dag for å ta seg av matlaging og dyrestell, DET har han ikke bidratt med i det hele tatt (annet enn når han skulle lage ost for å redde sitt eget skinn og prøve karre til seg enda en kniv ) og DET har ingen verdi. Men hvordan skulle det gått med kampen for tilværelsen om man ikke hadde mat, og dyr som trivdes og sørget for melk og egg? Han må være mindre intelligent. Skogsarbeider, var han ikke så? Ikke vant til å tenke logisk og rasjonelt altså. Synd Eirik gikk ut. Det så da vittelig ut som han hadde seieren i boks etter hvordan TV2 klippet tvekampen. Jaja, nå heier man på Silje, Linn Hege og Lillian! De er drevne som har jobbet jevn på alle ukesoppdrag OG stått på med matlaging OG hatt ansvar for dyra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå