Gå til innhold

Farmen, sendt 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag flytter deltakerne for Farmen 2009 inn på gården i Tranøya ytterst i Trondheimsfjorden.

Her er årets deltakere:

Farmen deltakere

Endret av SportyShorty
Skrevet

Gleder meg til programmet kommer på TV :) Synes Farmen er artig

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Moro! Ei venninne av meg skal være med. Heia Silje! :) Fantastisk fint sted til skal spille inn på i år forresten!

Skrevet

Har tv2 sagt noe om når det skal sendes på tv?

Skrevet

Ikke enda, men regner med at det kommer i januar eller februar.

Skrevet
Ikke før??

Mener det stod i avis i dag at det skulle komme på tv uti høst en gang. -men det kan godt hende at jeg tar feil..

Skrevet
Mener det stod i avis i dag at det skulle komme på tv uti høst en gang. -men det kan godt hende at jeg tar feil..

Nå skal de jo oppholde seg på gården stort sett hele høsten, og etter at innspillingen er ferdig skal det klippes og redigeres, så det blir nok neppe sendt på tv før på nyåret, nei.

Skrevet

Bruker ikke sesongpremieren være i midten/slutten av januar?

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_kent_*
Skrevet
Bruker ikke sesongpremieren være i midten/slutten av januar?

d kommer ikke før mars...jobbet i produksjonen så jeg veit d.... dette kommer til å bli bra ass:)

Gjest Farmer'n
Skrevet

Trodde at Farmen alltid ble innspilt på sommerstid. De flytter inn nå altså, skal de ikke dyrke noe på jorda og greier? Får jo ikke brukt jorda når det er høst/vinter...

Skrevet (endret)
Trodde at Farmen alltid ble innspilt på sommerstid. De flytter inn nå altså, skal de ikke dyrke noe på jorda og greier? Får jo ikke brukt jorda når det er høst/vinter...

De begynte innspillingen i august og er allerede ferdig med innspillingene. En kompis av min sønn var med hver uke når det var sånn markedsdag. Det er vel en 3 uker siden de ble ferdig.

Mener å ha lest at pga X-Faktor så blir det ingen Farmen på TV i år. Vet ikke hvorfor de venter helt til mars! Noen andre som vet det kanskje?

Endret av Poppzy
Skrevet

når farmen har vært ferdig innspilt i oktober, har den aldri litt sendt før i slutten av januar.

en gjest skrev dette:

d kommer ikke før mars...jobbet i produksjonen så jeg veit d.... dette kommer til å bli bra ass:)

Skrevet

Gleder meg skikkelig til farmen begynner.. Beste realityserien synes jeg. :D Pluss at en venn av noen venner av meg skal delta. Heia Karin!

• 3 uker senere...
Skrevet

Farmen vil bli vist i mars. Skulle egentlig vises i januar men pga. vinter-OL forskyves det frem til mars... Innspillingen var ferdig siste uken i oktober.

• 3 uker senere...
Skrevet

Søndag 27 desember kl 17:45-18:00

Den sjette sesongen av Farmen er lagt til den værharde lille gården Tranøya utenfor Trøndelagskysten. I dette programmet blir vi presentert for gårdens historie, og hva som møter de 13 Farmen-deltakerne når de flytter inn på gården. Farmen 2010 vil ha premiere på TV 2 på nyåret.

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Oppstart 1. mars!! :smilorange:

Endret av Rosa Pute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...