Gjest Gjest_mann Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Min kjæreste er for tiden på dårlig humør, man kan si at hun er utbrent. Hun orker ikke så mye og gråter ofte. Det gjør meg meget vondt å se henne og jeg gjør alt jeg kan for å støtte henne. Jeg trenger romantiske tips på hvordan jeg kan få henne på bedre humør. Overaske med flere retters middag eller overaske med å ha tent lys og ha dress når hun kommer hjem fungerer ofte, men nå trenger jeg noe mer.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Min kjæreste er for tiden på dårlig humør, man kan si at hun er utbrent. Hun orker ikke så mye og gråter ofte. Det gjør meg meget vondt å se henne og jeg gjør alt jeg kan for å støtte henne. Jeg trenger romantiske tips på hvordan jeg kan få henne på bedre humør. Overaske med flere retters middag eller overaske med å ha tent lys og ha dress når hun kommer hjem fungerer ofte, men nå trenger jeg noe mer. Pakk med piknik-kurv og ta en tur i parken eller i skogen. frisk luft gjør alltid susen.. Kjæresten min bruker å sette frem joggesko og turtøy når jeg er i mine down-perioder. da må jeg tvinges ut på tur, men blir alltid bedre etter en dose med friskluft:)
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Hvis hun er ordentlig utbrent og sliten hva med å tenne noen lys på soverommet, kjøpe en herlig beroligende olje og gi henne en ordentlig massasje uten krav om sex etterpå...
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Tre retters middag virker kanskje litt mot sin hensikt hvis hun er utslitt? Da vil man vel heller bare legge seg under pledd på sofaen med god joggebukse og en pose favorittgodteri, ligge på fanget til kjæresten, bli strøket på, mens man sovner til en film man liker...
Just-A-Girl Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Signerer gjest over her sitt innlegg.. Massasje uten krav om sex, ikke prøv på det engang faktisk:p Om hun vil ha får hun hinte til det! Og sjokolade, ferdig middag, rydd etter middag! Kjøp et par jente dvd'er.. Perfekt kveld. jentedvd og massasje samtidlig, med sjokolade på bordet.
Gjest Gjest_mann Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Hvis hun er ordentlig utbrent og sliten hva med å tenne noen lys på soverommet, kjøpe en herlig beroligende olje og gi henne en ordentlig massasje uten krav om sex etterpå... Jeg gjør det hver gang hun ber om det, men det blir ikke så ofte med lys. Det er en måte for meg å føle at jeg hjelper henne og at jeg føler meg bedre. Å lage mat, ta oppvasken og andre lignende saker hjelper henne, men det føles ikke nok for meg. Det er slitsomt å leve med en person man ikke føler man hjelper nok. Det hun trenger i helgen er ikke bare hjelp med kjøkken arbeid, men noe som får henne å tenke på annet.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Kom dere ut. Gå på kino og gå å bowle. Gjør noe dere kan le av, som å dumme dere ut ved å spille biljard (om dere ikke kan det). Gå turer, nå mens det enda er tidlig høst og ikke kaldt. Om hun er utbrent er det viktig at hun holder kroppen i gang, fordi dette setter i gang de stoffene i kroppen som hun ikke har nok av for øyeblikket. Det å sitte hjemme, spise og se film gjør kroppen enda mer doven enn den er allerede, og vil ikke gi henne bedre humør. Kroppen må holdes i aktivitet for at humørhormonene skal fungere skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå