@lfa Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Har vært hjemmeværende med sønnen min i noen år, og skal begynne å søke jobber nå. Hvor skriver jeg at jeg har vært hjemmeværende med barn? I CV'n eller i selve søknaden? Huller i CV'n ser jo litt mistenkelig ut, så da er det greit å få med i alle fall.
@lfa Skrevet 6. august 2003 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2003 Never mind... Fant en løsning selv. :blunke:
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Og løsningen ble? Vi er flere med hull så ....
@lfa Skrevet 7. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2003 Jeg skrev det i CV'n. Nevnte det i søknaden også. Skrev noe sånt som: Som vedlagte CV viser, har jeg de fire siste årene vært hjemmeværende med barn. Det har vært et bevisst valg, bla bla bla.....
@lfa Skrevet 7. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2003 Men nå har jeg et nytt "problem"... Siden jeg sendte søknaden via mail, tenkte jeg at jeg skulle ringe og høre om han har fått den/lest den. Hva pokker sier jeg? Og hva mer kan jeg spørre om i samme slengen uten å virke altfor merkelig...? :-?
*marte* Skrevet 7. august 2003 #7 Skrevet 7. august 2003 Vent et par dager (til mandag/tirsdag) og spør om de har mottat søknaden, og hvordan ansettelsesprosessen foregår videre. Bare positivt at du ringer, det viser at du er interessert + at de er nødt til å ta en titt på søknaden din, hvis de ikke har gjort det før. Lykke til :D
Dixie Skrevet 7. august 2003 #8 Skrevet 7. august 2003 Du finner masse tips på http://www.monster.no/ Hvordan du bør gå frem, cv osv... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå