Gå til innhold

Diane p-piller

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Jeg skal begynne på diane p-pillen. Fikk de i dag, men når skal jeg begynne på de?

Jeg har ikke gått på p-piller på ca. 2 år.

Så må jeg vente til jeg får mensen? Eller kan jeg beynne når som helst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan begynne når som helst, men dersom du begynner utenom menser må du benytte annen prevensjon de første 7 dagene :)

Gjest Euforia
Skrevet

Det står på vedlegget. Tror de anbefaler alle å begynne dagen du får mens for da er du trygg fra første dag, men du kan nok begynne når som helst, bare at du ikke er trygg før 14 dager hvis du begynner nå.

Hvis jeg husker rett.

Skrevet
Det står på vedlegget. Tror de anbefaler alle å begynne dagen du får mens for da er du trygg fra første dag, men du kan nok begynne når som helst, bare at du ikke er trygg før 14 dager hvis du begynner nå.

Hvis jeg husker rett.

:jepp: Riktig det. Har akkurat sluttet på de. Hvis du er usikker, kan du lese vedlegget:)

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Tusen takk!! =)

Jeg fant ingenting om det på vedlegget skjønner dere, derfor jeg trengte litt hjelp :)

Det stod bare om hvis du hadde glemt å ta piller så og så lenge, eller om overgang fra annen pille osv.

Ingenting om "for første gang! :) Men tusen takk!

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
Tusen takk!! =)

Jeg fant ingenting om det på vedlegget skjønner dere, derfor jeg trengte litt hjelp :)

Det stod bare om hvis du hadde glemt å ta piller så og så lenge, eller om overgang fra annen pille osv.

Ingenting om "for første gang! :) Men tusen takk!

men jeg leste sikkert ikke godt nok.. hihi :) Men, men. Thanks :klemmer:

Gjest Euforia
Skrevet
men jeg leste sikkert ikke godt nok.. hihi :) Men, men. Thanks :klemmer:

Bare hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...