Virilja Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg har problemer med fett hår. Har prøvd flere shampooer fra frisøren som liksom skal virke mot dette, men det ser ikke ut som om noe hjelper. Jeg vasker og vasker. Vet jo at det bare blir verre, men jeg kan jo ikke gå rundt med 'smør' i håret heller Er det noen som har noen gode råd?
Gjest me :) Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg har problemer med fett hår. Har prøvd flere shampooer fra frisøren som liksom skal virke mot dette, men det ser ikke ut som om noe hjelper. Jeg vasker og vasker. Vet jo at det bare blir verre, men jeg kan jo ikke gå rundt med 'smør' i håret heller Er det noen som har noen gode råd? Shampo fra apoteket, finnes flere typer.. men kjøp "seba med, shampo mot flass". 99,- for flasken, og det er det eneste som har hjulpet meg. Helt genialt =)
Virilja Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Shampo fra apoteket, finnes flere typer.. men kjøp "seba med, shampo mot flass". 99,- for flasken, og det er det eneste som har hjulpet meg. Helt genialt =) Jeg kjøpte den nå, så får se om det virker da:) hehe Takk for hjelpen
Gjest me :) Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjøpte den nå, så får se om det virker da:) hehe Takk for hjelpen Bare hyggelig! Jeg kan ikke leve uten Jeg må riktig nok vaske håret nesten hver dag, men jeg det blir aldri fett på dagen lenger! Slipper helt å tenke på det. Har brukt sjampoen i mange år, og du får ikke det "silikon laget" eller hva jeg skal kalle det, som man kan få av andre shampoer. Frisører jeg har gått til pleier å legge merke til at håret mitt ikke har det "laget" i hodebunnen, så det er jo positivt. Du må sikkert la den virke noen minutter de første ukene! =) Lykke til, håper denne fungerer like godt for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå