Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med fett hår. Har prøvd flere shampooer fra frisøren som liksom skal virke mot dette, men det ser ikke ut som om noe hjelper. Jeg vasker og vasker. Vet jo at det bare blir verre, men jeg kan jo ikke gå rundt med 'smør' i håret heller :kjefte::fnise: Er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har problemer med fett hår. Har prøvd flere shampooer fra frisøren som liksom skal virke mot dette, men det ser ikke ut som om noe hjelper. Jeg vasker og vasker. Vet jo at det bare blir verre, men jeg kan jo ikke gå rundt med 'smør' i håret heller :kjefte::fnise: Er det noen som har noen gode råd?

Shampo fra apoteket, finnes flere typer.. men kjøp "seba med, shampo mot flass". 99,- for flasken, og det er det eneste som har hjulpet meg. Helt genialt =)

Skrevet
Shampo fra apoteket, finnes flere typer.. men kjøp "seba med, shampo mot flass". 99,- for flasken, og det er det eneste som har hjulpet meg. Helt genialt =)

Jeg kjøpte den nå, så får se om det virker da:) hehe

Takk for hjelpen :klemmer:

Skrevet
Jeg kjøpte den nå, så får se om det virker da:) hehe

Takk for hjelpen :klemmer:

Bare hyggelig! Jeg kan ikke leve uten :) Jeg må riktig nok vaske håret nesten hver dag, men jeg det blir aldri fett på dagen lenger! :) Slipper helt å tenke på det. Har brukt sjampoen i mange år, og du får ikke det "silikon laget" eller hva jeg skal kalle det, som man kan få av andre shampoer.

Frisører jeg har gått til pleier å legge merke til at håret mitt ikke har det "laget" i hodebunnen, så det er jo positivt. Du må sikkert la den virke noen minutter de første ukene! =)

Lykke til, håper denne fungerer like godt for deg :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...