Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har brukt Cerazete i litt over et halvt år, noe av det dummeste jeg noen gang har gjort:( Fikk bivirkninger som mange cycter pr eggstokk ( kjennes ut som en vrir en kniv nederst i magen) å det kan til tider være veldig smertefullt, ble litt redd, kvalme, humørsvigninger og null sexlyst.

Sluttet på pillen for 2 uker siden fordi jeg ønsker å bli gravid, noen som har gått på ceraztte å ventet lenge før menstruasjon kom?

Gikk på vanlige p piller før, når jeg sluttet på dem fikk jeg menstruasjon et par dager etterpå...

Bare sier det jeg, les nøye bivirkningene på Cerazette før du setter i gang, det gjorde ikke jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte cerazette og fikk igjen mensen 1,5-2 mnd etter at jeg sluttet mener jeg å huske. Tror de fleste kommer rimelig fort i gang igjen etter bruk av cerazette. Lykke ti l med babylaging etterhvert! Det kommer seg nok snart skal du se! :jepp:

Skrevet
Hei.

Har brukt Cerazete i litt over et halvt år, noe av det dummeste jeg noen gang har gjort:( Fikk bivirkninger som mange cycter pr eggstokk ( kjennes ut som en vrir en kniv nederst i magen) å det kan til tider være veldig smertefullt, ble litt redd, kvalme, humørsvigninger og null sexlyst.

Sluttet på pillen for 2 uker siden fordi jeg ønsker å bli gravid, noen som har gått på ceraztte å ventet lenge før menstruasjon kom?

Gikk på vanlige p piller før, når jeg sluttet på dem fikk jeg menstruasjon et par dager etterpå...

Bare sier det jeg, les nøye bivirkningene på Cerazette før du setter i gang, det gjorde ikke jeg:(

Jeg fikk tilbake mensen ca.28dager etter pilleslutt, men hadde litt småblødninger før det. Jeg hadde gått på de i 3år når jeg sluttet. Fikk ikke cyster av de, men av en annen minipille jeg.

Skrevet

Gikk på Cerazette i 2 år og fikk menstruasjon 2 dager etter pilleslutt.

Lykke til med prøvingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...