LindaM Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Har nå endelig fått prøvd noen brudekjoler etter menge måneder med masse sommerfugler i magen om hvordan det faktisk er å lete etter den perfekte kjolen! Fant masse fint Valget kan fort bli vanskeligere enn jeg trodde.. Her kommer problemet, Ingen av brudesalongene jeg har vært i har hatt størrelsen min. Fikk liksom ikke sett noen kjoler i riktig størrelse... Man får vel ett visst inntrykk selvfølgelig, men skulle ønske jeg kunne føle at de satt skikkelig sånn at jeg fikk følelsen av å bevege meg ordentlig i kjolene. Nå skal det sies at jeg bare har vært 2 steder da.. Jeg fant ut at jeg var en størrelse 2 i "maggie sottero" (den var bittelitt kort, men var visst ikke noe problem å fikse evt) Noen som har opplevd noe lignende? Eller har noen råd?
lilleGrethe Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Det er helt vanlig. De har som regel en kjole i hver variant, og da vanligvis en mellomstørrelse (her i England er det visst ofte str 14, som er ca str 40/42). Hvis de er flinke i butikken, skal de justere kjolen slik at den ser så lik ut som mulig som den ville gjort i din størrelse. Jeg er litt for liten til de fleste kjolene jeg har prøvd, og da har de justert den inn bak. Jeg kan skjønne at det er vanskelig å få inntrykk av kjolene hvis forskjellen er veldig stor. Kanskje noen andre KG-ere har erfaring med butikker der de har flere størrelser man kan prøve?
LindaM Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Ok. Da er det vel bare sånn det er Trodde bare jeg hadde forholdsvis enkel størrelse. Jeg får fortsette letingen. Får jo et visst inntrykk som sagt. Og kjolen blir sikkert bare enda finere i riktig størrelse, så det blir vel ingen skuffelser når den kommer. Tar gjerne imot tips om steder med masse utvalg
Kanraya Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Har nå endelig fått prøvd noen brudekjoler etter menge måneder med masse sommerfugler i magen om hvordan det faktisk er å lete etter den perfekte kjolen! Fant masse fint Valget kan fort bli vanskeligere enn jeg trodde.. Her kommer problemet, Ingen av brudesalongene jeg har vært i har hatt størrelsen min. Fikk liksom ikke sett noen kjoler i riktig størrelse... Man får vel ett visst inntrykk selvfølgelig, men skulle ønske jeg kunne føle at de satt skikkelig sånn at jeg fikk følelsen av å bevege meg ordentlig i kjolene. Nå skal det sies at jeg bare har vært 2 steder da.. Jeg fant ut at jeg var en størrelse 2 i "maggie sottero" (den var bittelitt kort, men var visst ikke noe problem å fikse evt) Noen som har opplevd noe lignende? Eller har noen råd? Hva med skreddesydde til kroppen din. Veninne av meg funnet kjole med www.gfmote.com med snoering bak i ryggen, billig og flott kjoler og den satt som en skudd paa henne.. Kontakt de kanskje de kan hjelpe deg..Eg skal bestille mmin kjole der varfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå