Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Av nysgjerrighet: Hvor fort kan dere falle for ei dame? Og hvor fort la henne vite det? Har møtt en fantastisk mann, men etter et par møter er han helt på knærne og det er ikke måte på gode ord. Virker nesten litt for godt til å være sant Jeg burde kanskje bare slappe av og nyte det, men er redd for å bli såret. Så ja.. kan dere falle så fort?
Gjest brent Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Kanskje det er min eks du har møtt, hehehe... Han var likedan, det var ikke måte på hvor fantastisk jeg var...Og ved andre møte ville han at vi skulle bli sammen!! Jeg stusset over oppførselen og normaltvis ville jeg lagt på sprang, men jeg likte han jo til tross for intensiteten og jeg lot meg sjarmere. Uheldigvis... Nå har jeg brukt mange måneder på denne mannen og hans løgner, for det viste seg ettervert at alt bare var en illusjon skapt av han... Håper det går bedre for deg, men hvis han bor i kr. sand kan det tenkes det er samme mann...
Gjest TS Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Uff da.. det var trist å høre Nei, det er nok ikke samme mann nei. Han virker veldig ærlig og seriøs ellers, håper bare han viser det riktige bildet av seg selv...
Gjest brent Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Godt å høre Kan jo veldig hende du er heldig og virkelig har møtt drømmemannen! Men min virket også veldig seriøs og oppriktig. Og han var oppegående, klok og intelligent, men så viste det seg jo at det hele var for godt til å være sant, sukk... men det må jo ikke alltid være sånn! Håper du får noen bekreftende svar fra menn her om hvordan de har opplevd stormende forelskelse, og kjempemasse lykke til videre med datingen
Polly Ester Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg møtte også en sånn mann for noen år siden - han var glad i meg etter fire møter og elsket meg etter en uke... Siste han sa den siste kvelden vi var sammen var at han elsket meg... og siden så jeg ikke noe mer til han...
Gjest Gjest_s_* Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Det der har skjedd meg altfor mange ganger, og altfor mange ganger så har det gått galt. Jeg tror menn kan falle veldig fort, de tror på det selv og. Virker helt ærlige og oppriktige, for de er jo det! Jeg tror også jeg må ha en eller annen magisk tiltrekningskraft som virker sterkt i den første fasen, det er ikke måte på hvor drømmekvinne jeg er. Dessverre så går de på et eller annet tidspunkt på en smell hvor de våkner opp av denne forelskelsen og begynner å få litt kalde føtter. Jeg aner ikke hvorfor altså.. men det har hendt meg nok ganger til at jeg er vanvittig skeptisk til folk som omtrent elsker deg etter to dater. Tror heller ikke det er fordi jeg viser meg å være en skikkelig bedriten person etter at de blir bedre kjent enn meg, for de angrer seg alltid igjen og kommer krypende tilbake etter at de har tatt den berømte følelsesmessige u-svingen sin. Det er bare en eller annen panikk som setter inn hos noen når de får feedback på kjærlighetserklæringene sine og plutselig står foran et seriøst forhold. Gode gamle fear of commitment, eller at jakten er bedre enn fangsten. En annen teori jeg har er at de lurer seg selv i begynnelsen, hvis dere f eks har en sterk seksuell kjemi, eller du er veldig vakker eller viser noen kvaliteter han bare elsker i en kvinne. Så tror de virkelig de har funnet drømmedama og satser alt de har. Etter en stund setter denne panikken litt inn og de tenker seg om to ganger, og finner kanskje ut at det ikke var drømmedama likevel eller at han ikke er klar for forhold. Beklager å være så kynisk, men jeg tror altså ikke helt på det når en mann faller veldig fort. Når det er sagt så har jeg vært borti en som falt ved første blikk og var forelska til den dagen vi skiltes (den gangen var det jeg som fant ut etter en intens innledende forelskelse at det ikke var helt min type og slo opp..)
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Faller gjør jeg i løpet av minutter. Å uttrykke det faktum kan jeg bruke fra måneder til år på.
Gjest *Mim* Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Mener dere at menn og kvinner "faller" forskjellig?
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Mener dere at menn og kvinner "faller" forskjellig? Jepp! Kvinner faller bakover og menn fremover. Det er slik det blir barn ser du...
Polly Ester Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Jepp! Kvinner faller bakover og menn fremover. Det er slik det blir barn ser du... Det hender det blir barn av at begge faller forover også...
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Faller gjør jeg i løpet av minutter. Å uttrykke det faktum kan jeg bruke fra måneder til år på. Dette tror jeg på. Menn er kompliserte skapninger...
I Grosny Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Av nysgjerrighet: Hvor fort kan dere falle for ei dame? Og hvor fort la henne vite det? Har møtt en fantastisk mann, men etter et par møter er han helt på knærne og det er ikke måte på gode ord. Virker nesten litt for godt til å være sant Jeg burde kanskje bare slappe av og nyte det, men er redd for å bli såret. Så ja.. kan dere falle så fort? Han er forelsket. Det går så fort. Jeg har selv blitt forelsket på første møte. Nesten litt synd, fordi det kan bli vanskeligere for han å fyre opp deg når han er så ivrig. Men det er nok sant. det øker dine sjanser for ikke å bli såret, fordi hans forelskelse i deg vil forsvare deg mot tilbakefall fra hans x. Nyt hans komplimenter! De kommer fra hjertet.
Gjest Mann på 44 Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 Av nysgjerrighet: Hvor fort kan dere falle for ei dame? Og hvor fort la henne vite det? Har møtt en fantastisk mann, men etter et par møter er han helt på knærne og det er ikke måte på gode ord. Virker nesten litt for godt til å være sant Jeg burde kanskje bare slappe av og nyte det, men er redd for å bli såret. Så ja.. kan dere falle så fort? Jeg viste på første date at dette var noe spesielt og på andre date så jeg for meg samboer... etc. Nå har vi vært sammen i over fem år og samboere i fire.
Gjest Mange lar seg lure Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 (endret) Det er rart hvordan man lar seg lure når man føler at man blir midtpunktet i universet. Ta et eksempel: har noen hørt om TV2-mannen? Det har vært mange oppslag blant annet i Dagbladet om denne mannen som har lurt kvinner i hele Sør-Norge. Han har også sittet i fengsel for flere av forholdene. Han plukker ut ofrene sine på nett (chat). Ganske fort forteller ham dem hvor fantastiske de er. Ganske fort elsker han dem også (noen ganger uten å ha møtt dem). Mannen har ingen utdanning, dysleksi og ser ikke spesiellt pen ut. Han har drømmer og forteller damene det de vil høre. Lyver om alt mulig og forteller de om interessante jobber han har. Etterhvert "trenger han penger" og damene "låner" ham villig 10.000, 50.000, 100.000...... Pengene ser de aldri igjen. Hvor dum går det egentlig an å bli? Innlegget er endret iht. KGs regler. Helen, mod. Endret 13. august 2009 av Helen
kristian82 Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 Av nysgjerrighet: Hvor fort kan dere falle for ei dame? Og hvor fort la henne vite det? Har møtt en fantastisk mann, men etter et par møter er han helt på knærne og det er ikke måte på gode ord. Virker nesten litt for godt til å være sant Jeg burde kanskje bare slappe av og nyte det, men er redd for å bli såret. Så ja.. kan dere falle så fort? Nope!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #17 Skrevet 13. august 2009 Så mange skumle opplevelser det var her i gården, da! Kjæresten min falt fort og gale for meg (og jeg for han) og 3 år etterpå er han enda mer glad i meg. Så det går faktisk an! Jeg var dog veldig bekymret de første ukene (vi ble et par 1 uke etter vi traff hverandre) fordi det hele virket for godt til å være sant - men det var altså sant!
Polly Ester Skrevet 13. august 2009 #18 Skrevet 13. august 2009 Så mange skumle opplevelser det var her i gården, da! Kjæresten min falt fort og gale for meg (og jeg for han) og 3 år etterpå er han enda mer glad i meg. Så det går faktisk an! Joa, det kan jo skje... jeg har vært der også, jeg... han ble forelsket første daten og etter fire mnd flyttet vi sammen - vi giftet oss og fikk barn sammen også, og han elsket meg like mye etter fem år - om ikke mer... Så det er klart det finnes sånne historier også... jeg har opplevd begge deler som sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå