Vivil Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Kjaeresten min har en del bilder paa datan sin av sin exkjaereste (som han hadde gjennom 2 aar) og noen andre damer han har rotet med tidligere. HAn sier selv at han ikke bryr seg om de og at det er bare meg han vil ha osvosv... Likevel plager det meg. Kanskje fordi jeg er ganske sjalu? Hva mener dere? Er det greit aa ha bilder av exkjaerester og andre damer??
Gal_dame Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 (endret) Er nok noen som syns det er heilt greit så lenge det ikkje er naken bilder o.l, men eg hadde ikkje likt det samme søren ka bilder det var, og hadde bedt han fjerna de asap. Om han absolutt skulle beholdt de, så fikk han jaggu heve de på ein blåtann-penn og pakka den ned med andre ting og gjemt i kjelleren eller noe. Endret 13. august 2009 av Gal_dame
Theosin Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg syns vel kanskje ikke det er det verste han kan ha.. Så lenge det ikke er intime bilder etc.. Man sletter ikke fortiden sin fordi man har et nytt forhold. Husk det er en grunn til at det er en ex.
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Pass dine egne saker. Du har intet med hans bilder å gjøre
Cullen Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 (endret) Tja, jeg ville vel følt det var ubehagelig. Men jeg ville aldri tvunget han til å slette de. Ville heller aldri snoket, men siden gubben som regel sier "let etter bilde sjæl jeg gidder ikke" tror jeg ikke jeg har noe å frykte :gjeiper: får vel presisere at når jeg sier bilde, mener jeg ikke bilde av hans eks, men om det er et bilde fra feks et bryllup vi har vært i jeg gjerne vil se. Endret 12. august 2009 av Cullen
guttemann Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg ser ikke helt problemet, men det spørs jo litt på bildene. Jeg har kjæreste, og det er jo en selvfølge at hun er en del av bilder som er tatt både av og med meg - hun er jo en del av livet mitt. Fra nyttårsaften, fra hyttetur, fra en ferie, fra en fest, fra familesammenkomster, og et utall andre situasjkoner. Jeg har jo selvfølgelig også bilder av henne, som hun har sendt til meg når vi har vært borte fra hverandre, eller som jeg har tatt av henne en gang. Jeg synes det blir rart hvis man skal renske ut fotoalbumet sitt fordi et forhold er slutt. Et fotoalbum inneholder jo bilder og minner fra noe en har sett, gjort og opplevd, og en eks har en naturlig plass der. Klart, har man en samling bilder av eksen lettkledt og i utfordrende positruer, nakenbilder eller liknende, så blir det noe annet. Men ellers ser jeg egntlig ikke at de kan være et problem i det hele tatt. skrivefeil Endret 12. august 2009 av guttemann
super-ida Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 jeg har da masse bilder fra mine 6 år med xn.... jeg gjør ikkeno nummer ut av det, og forventer heller ikke at ny pojkvän gjør det vil ikke slette de, ikke fordi det er av HAN, men fordi det er opplevelser fra mitt liv......
Gjest Euforia Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Synes ikke det er noe å lage en stor sak av. Kanskje blir du også hans eks om noen år, og da vil du vel ikke at han skal slette alt han har av deg? Så lenge det er vanlige bilder, hadde jeg bare syntes det hadde vært koselig. Håper jo selv at jeg kan fortsette å være venn med kjæresten min når det blir slutt.
Gjest Liker det ikke Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 Jeg tror ikke jeg ville likt at min kjæreste skulle ha det. Tror jeg ville bedt han sende dem til innkalling sånn at han kunne stuve dem vekk etterpå. Man kan ikke forvente at kjæresten skal slette hele fortiden sin, men man trenger ikke å ha påminnelsen opp i ansiktet hele tiden.
Vivil Skrevet 15. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2009 Jeg tenkte ikke på bilder i den klasse av ting de har gjort sammen i sitt forhold. Det er jo helt greit. Man har jo som regel gjort en del ting sammen, f.eks. hytteturer og bryllup som er nevnt og det er helt greit. De bildene jeg snakker om er mer "minner" som i kun bilder av henne som poserer for han. Ikke nakenbilder, men kan ikke si at det er langt unna. Det synes jeg ikke er greit i det hele tatt. Han har jo selfølgelig andre bilder av damer og av exer som er mer naturlige bilder, de bryr jeg meg aldri om, jeg har jo slike bilder jeg og. Jeg tok det opp med kjæresten min her om dagen og sa at jeg ikke synes det er greit at han har slike bilder av exen sin, og han ba bare om unskyldning og sa at han hadde glemt at de var der og slettet de med en gang. Heldigvis ingen sure miner det er ikke slik at jeg "snoker" i hans ting nei, jeg har like mye tilgang til hans pc som han har til min. Kom bare over bildene en gang jeg skulle hente noen bilder han hadde lagret på pcn sin for meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Min kjæreste har bilder av tidligere kjærester fremme i stua. Riktignok litt gjemt men..Synes nok det er litt merkelig, det må jeg innrømme. Men bryr meg egentlig ikke så mye om det. Vurderer å sette frem bilder av mine ekser også...haha....skulle gjerne sett hvordan han reagerte da! Jeg har nemlig sett at han ikke liker så veldig godt om jeg skulle nevne noe om ekser, til tross for at han selv har nær kontakt med sine.
Gjest singel lesbe Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Å rydde bort bilder av eksen var noe av det første da jeg forlot henne. Hun var ute av mitt liv og det vil jeg skal gjenspeiles i mitt liv nå i dag. Fjernet også bilder av henne av hensyn til en ny kjæreste, når den tid kommer. Når jeg møter ei ny dames, så skal hun slippe å ufrivillig se eller høre noe fint (bilder viser jo som regel bare de fine minnene...) fra min eks. Jeg vil at dama mi skal være "den eneste" og føle seg sånn, så da skal eksen min være helt ute av bildet (bokstavelig talt ).
MissStiles Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Jeg har ikke bilder av eksen stående fremme. Det blir helt feil når man har kjæreste. Jeg har ting fra ekser liggende i en eske i skapet. Ikke noe vits å ha det fremme sånn at alle kan se det.
Miss moneypenny Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde nok heller ikke likt det så godt. Det er jo ikke hyggelig å bli møtt av trynet til eksen til typen. Men jeg syns ikke man kan kreve at slike bilder skal slettes, men man har rett til å si fra at man syns det er ukomfortabelt! Og det var jo fint at typen din sletta de Min kjære fikk et bilde av eksen sin i posten etter at vi ble sammen, (hun prøvde å få han tilbake en god stund selvom hun hadde gjort det slutt lenge før vi ble sammen). Jeg sa fra, at det ikke var kult om han skulle beholde det, og det gikk i søpla
Gjest Reveal ii Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Både jeg og kjæresten har bilder av våre exer. Men ikke hengende fremme i stua (med unntak av på barnerommene da). Null problemer med det, ingen av oss er sjalu og vi vet at: FORTIDEN ER DET SOM HAR GJORT OSS TIL DE VI ER I DAG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå