Gjest Gjest_Ewita_* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei har så lyst på en liten fuzzy søt hund. liker pomeranian hunder men de er så dyre.... noen forslag til en annen rase som er liten og fuzzy men ikke så dyr?
Frey Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jepp, de har fine fuzzy plysjhunder på Ikea for under hundrelappen! Miniatyrhunder ER dyre, men det dyreste med å ha hund kommer etter at hunden har kommet i hus.
Frey Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Som man roper i skogen får man svar.. Miniatyrer er dyre, og det er enda dyrere å holde hund. Forskjellige raser har forskjellige egenskaper, og man må velge ut fra dette før man velger etter utseende. Å spørre etter fuzzy små raser som ikke koster så mye vitner ikke om en seriøs hundekjøper.
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Godt å se at det fortsatt er noen som velger hund over katt
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 utrolig useriøst svar.... utrolig useriøst spørsmål....
Cayenne Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Hei har så lyst på en liten fuzzy søt hund. liker pomeranian hunder men de er så dyre.... noen forslag til en annen rase som er liten og fuzzy men ikke så dyr? Er egentlig ikke fan av å slenge ut 'kjøpe deg et kosedyr'-kommentarer, men her var det jammen meg ganske passendes
Brunhilde Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 utrolig useriøst svar.... Jeg kan ikke se at svaret var useriøst en plass. Det er tydelig at det du trenger er et kosedyr, ikke en levende hund!
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Hva med en blanding? Jeg så på finn.no en blanding av pomeranian eller papillon og tibetansk spaniel. Det dukker stadig opp blanding av miniatyrer der, kan sikkert finne en fuzzy blanding hvis du leiter lenge nok. Når det er sagt, så ville jeg kanskje lært litt om hundens andre egenskaper enn å være fuzzy. Til syvende og sist har nok det mer å si for om du vil trives med hunden. Søt synes du hunden du velger er uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå