Amber Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Er ute etter en tittel på en Kylie Minouge sang som jeg tror er fra plata "Fever" I videoen så danser hun rundt med army bukser og en hvit singlet, og har slett hår... huff hva heter den ...
*marte* Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Tror det er come into my world, eller så er det love at first sight. Hvilken sang er det hvor videoen går i loop hvor hun "kopieres"?
jamie Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Er det "It`s in your eyes" kanskje?? Vet ikke helt om det er det sangen heter, men jeg tror det er den sangen hvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Tror ikke at det er noen av de desverre... Ikke "come into my world" og ikke den der hun kopieres. Tror hun synger noe sånn som "baby, when I see you.... Kanskje det er love at first sight alikevel.....?? Amber ikke logget på
*marte* Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 *hører på Kylie* Mente ikke at det var den samme som der hun blir kopiert, men lurte på hvilken det var... :D Sorry hvis jeg forvirret deg. Kylie synger "baby, when I heard you..." i hvert fall i "love at first sight". Er egentlig ganske sikker på at armybuksesangen er den (Hvor hun også har hvit singlet, sort bh, og mange dansere i en trapp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå