Sandman Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 ....jøss...slikt blir du altså deprimert av...? :o
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 ....jøss...slikt blir du altså deprimert av...? :o er det så rart...? JEG vil i alle fall bo i et fritt land.. uten politisk tilpassede nyheter.. men jeg blir SINT, jeg.. ikke først og fremst deprimert men NRK har jo irritert meg på det viset så lenge jeg kan huske.. (begynte å legge merke til politisk retting av nyhetssendingene til NLH alt på barneskolestadiet.. så det er ikke speisielt godt skjult..) -men så er ikke jeg den som stemmer Ap heller da..
Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Nyheter er alltid politiserte. Det sitter alltid noen å velger ut hva man skal vise og legge vekt på de neste 20-30 minuttene. Slutt å se på nRK, og begynn med andre kanaler, hvis du synes de er så dårlige.
Sandman Skrevet 7. august 2003 #6 Skrevet 7. august 2003 Tenk litt på det du skrev der, du......... ...jeg kan fortsatt ikke fatte at noen skulle bli deprimerte av at et enkeltstående norsk nyhetsmedium enda ikke har fått med seg at det hersker tvil om dødsårsaken til en engelskmann... ....det mest interessante er hvordan Tony Blair håndterer saken, uansett dødsårsak. ...tror du virkelig at NRK, i den markedskampen som pågår blant nyhetsmedia, ville unnlatt å kjøre denne nyheten hvis den hadde fått stor oppmerksomhet i England...?
Gjest Atacand Skrevet 7. august 2003 #7 Skrevet 7. august 2003 NRK =ARK som Carl Ivar Hagen sier,derfor sensurerer de nyhetene etter eget beste.Glad jeg har andre kanaler. hilsen Atacand
Sandman Skrevet 8. august 2003 #9 Skrevet 8. august 2003 Hvilke andre norske medier har hatt en sak på dette tøyset om Kelly's dødsårsak...? ...jeg sammenligner slike spekulasjoner i klasse med det å bevise at "Elvis lever", og å bevise at det finns en sjøorm i Loch Ness... ...når man tillater seg å bli deprimert, og får lyst til å grine av noe slikt, da savner man et empatisk fotfeste, i forhold til ting som virkelig burde framkalle depresjoner og gråt.... ...DET, var mitt poeng...
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Jeg har logga meg av for å skrive dette - jobber faktisk i NRK og kan absolutt avkrefte at det er noen bevisst politisk styring av nyhetene. Faktisk så har de som jobber i nyhetene totalt forskjellige politiske standpunkter. Og det er veldig få av disse som ville funnet seg i at nyhetene ble farget fra ledelsens side. Journalister er ekstrem-ideologiske slik. Når det gjelder Kelly-saken så har nok NRK brukt både Reuters og BBC som sin kilde... begge deler er faktisk mye mindre politisk farget enn nettsiden du viste til. For øvrig så har det stort sett alltid blitt sagt "som trolig tok sitt eget liv". Det er for eksempel den formuleringen NRKs korrepondent i storbrittania konsekevent bruker. Og det er også det som er det riktige. Selv om alt så langt tyder på at det var et selvmord. Det som derimot ER bekreftet er at elektrodene som var festet til kroppen til Kelly var der fordi Kelly var i ferd med å få målt hjerterytmene sine. - Altså festet der av legen hans.
Sandman Skrevet 8. august 2003 #13 Skrevet 8. august 2003 Nullet....Av en eller annen grunn må du ha et hat til NRK som bunner i årsaker som ikke kommer fram her. Det styrer nok din litt pussige debattform. Depresjoner og gråt som resultat av de observasjonene du har gjort en sak av, var mitt ankepunkt, og det som var mest oppsiktsvekkende med budskapet ditt.
Gjest dorian Skrevet 9. august 2003 #16 Skrevet 9. august 2003 Hvis du skal få nyheter som er korrekte burde du gå til en av partene i konflikten: BBC. Jeg stoler helt og fullstendig på at de vil avsløre alle detaljer som kommer opp. BBC er VELDIG systemkritiske for tida, og gir seg garantert ikke før alle fakta er på bordet. Alle fakta de får lov til å publisere, selvfølgelig. Og litt mer... Hvis du ser på bakgrunnen for denne historien er det jo en BBC-reportasje som var årsaken til Kellys død, selvmord eller ikke. De har også nevnt disse elektrodene eller hva det nå var. Ellers tror jeg vel ikke NRK driver og fortier noe, men venter muligens på den endelige rapporten? De er jo kjent for å være litt treige på nyheter. dorian
Sandman Skrevet 10. august 2003 #17 Skrevet 10. august 2003 Denne "Nullet" er en pussig fyr.. ..opptrer ganske selvutslettende, ser jeg... ...det er for jævlig at det på en diskusjonsside finns folk som er kritiske og motsier deg, ikke sant...??
brum Skrevet 11. august 2003 #18 Skrevet 11. august 2003 Skjønner ikke hvorfor man skal se på NRK. Det er jo så mange andre kanaler å se på og i tillegg er jo programmene på NRK utrolig dårlig.
Gjest Hilde Skrevet 11. august 2003 #19 Skrevet 11. august 2003 At NRK i alle år har dreid deler av nyhetsbildet på sin egen måte er allmenn kjent, men at de fortier viktige hendelser - nei, det nekter jeg å tro. Mener som Dorian at de nok foretrekker å ha alle fakta på bordet før de går ut med noe som helst. Men ser jo til min forundring at Nullet har vært ute og slettet sine innlegg også i denne debatten - hva er vitsen, liksom ?
Anglofil Skrevet 11. august 2003 #20 Skrevet 11. august 2003 Klarer ikke å se problemet jeg da men..Ser både på nyhetene på NRK,TvNorge og TV2...... Klemz fra:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå