Gjest prestekrage Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 Sitter med vinterkatalogene til de største reiseselskapene... Har så vidt begynt å leke med tanken på bryllupsreise... Falt pladask for Indiske Goa... Noen som har vært der? Eller i India generelt? Kunne vært gøy å høre andres opplevelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. august 2003 #2 Del Skrevet 6. august 2003 Goa er nydelig og turistifisert. India er et merkelig land å ligge på stranden i. Ingen andre viser hud, så liggger man på utstilling i bikini. Men kan eks komme å ta bilder uten å spørre . Også synes jeg det var litt ekkelt å ligge å meske meg, mens det var fattige folk som jobbet rævva av seg i turistsesongen for å ha penger resten av året. Men India-ah...fantastisk land!! http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...highlight=india Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. august 2003 #3 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg ville aldri reist til Goa! Kjenner noen som har vært der flere ganger, og for meg virker dette som et skikkelig turiststed. Når man også vet at turistene ødelegger grunnvann m.m. i dette området.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 Må bare føye til at jeg ikke har vært på Goa, da jeg på min Indiatur ikke gadd å late som om jeg var på Gran Canaria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. august 2003 #5 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg tror ikke jeg vet om noen som har vært i India og ikke fått skikkelig mageinfeksjon. Tror allerede grunnvannet er skutt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2003 #6 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg tror ikke jeg vet om noen som har vært i India og ikke fått skikkelig mageinfeksjon. Tror allerede grunnvannet er skutt der.. Jeg var der i 6 uker, og ble ikke syk i det hele tatt! Bodde i landsbyer og billige hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. august 2003 #7 Del Skrevet 11. august 2003 Har vært på Goa. Det er deilig der, men som mange andre sier, du ligger på utstilling på stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå