Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min tilhører en vennegjeng på ca. 7 stk. 50/50 jenter og gutter. 50/50 er også i forhold, men deres kjærester bor ikke på samme kant av landet.

Er det "naturlig" at jeg (som kjæreste til en i gjengen.....) blir spurt, og er med på alle sammenkomster?

Bare lurer. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg synes det er rart at dette spørsmålet overhodet stilles. Om en er i et stabilt seriøst forhold, og vil ha en fremtid sammen, så er mine venner dine venner. Grovt sett.

Skrevet

Selvsagt skal du inkluderes i vennegjengen!

Skrevet

For meg er det ikke naturlig at jeg skal bli bedt med på alle sammenkomster i kjærestens vennegjeng, og jeg har ingenting imot at han finner på ting sammen med vennene sine uten meg. Kjæresten og jeg er sammen så mye uansett at jeg rett og slett tror det er sunt for oss å kunne finne på ting hver for oss iblant.

Skrevet

Ja, det er vell naturlig så lenge som det ikke er en sammenkomst som f.eks bare er for vennegjengen uten kjærester eller kun for guttene osv. Hans vennegjeng blir som regel en del av din omgangskrets også.

Gjest EmilyLane
Skrevet

Enig med de andre her.

Jeg har full forståelse for guttekvelder/turer, men om en av de andres damer var der uten at jeg hadde blitt invitert så hadde jeg nok blitt litt grumpy.

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

Er vanlig at man blir inkludert i hverandres vennegjenger ja, selv om det selvsagt ikke betyr at man er med på ALLE sammenkomster. Jeg synes det er fint at begge har et liv på hver sin kant og kan henge med sine venner alene, akkurat slik man gjorde før man ble et par. Men man er selvsagt alltid velkommen til å bli med.

Har aldri vært med på dette med at han skal på guttetur eller at det liksom ikke er lov å ha med kjærester på noe, jeg er faktisk såpass kul og godt likt at min tilstedeværelse kun er et pluss uansett hva som skjer :fnise:

Jeg har noen kamerater som aldri tar med seg dama på noenting med meg og andre i gjengen fordi hun er så annerledes og funker ikke sammen med vennene hans, da synes jeg det er litt sært at de er sammen i det hele tatt. Noen virker til og med litt flaue over dama si, og skiller virkelig disse to verdenene mellom hvem de er kompiser med og hvem de har sex med. For meg må begge disse være i en person, kjæresten min er alltid min type på alle måter. Dermed vil det alltid være sånn at mine venner liker mine kjærester og at de går godt i lag, og at hans venner er samme type som meg og at vi passer som venner.

Skrevet

ALLE sammenkomster, nei. Jeg hadde fått makk om kjæresten skulle være med hver eneste gang jeg skulle treffe venner. Jeg liker heller ikke når vennene mine alltid drasser med seg kjærestene sine. Greit at de er med en gang iblant, men hele tiden? Nei. Det er sunt å tilbringe tid uten kjæresten også.

Skrevet

Kjæresten min er oftere sammen med vennegjengen min enn at jeg er med hans. Hans vennegjeng har alltid bestått av gutter, og da tar jeg ikke det alltid som en selvfølge at jeg skal bli med hver gang, men i ny og ne :)

Skrevet

I min vennegjeng inviterer vi med kjærester uansett hva vi skal. Om det så er bursdager, kinoturer eller nyttårsaften. Vi er også 50/50 gutter og jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...