jente4 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er det noen som har prøvd tantrisk sex? og hvordan var det? Synes dette høres skikkelig spennende ut
Rimmern Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 "Spennende" er vel kanskje ikke helt ordet jeg ville valgt. Men interessant, så absolutt. Problemet mitt er at jeg har altfor lite tolmodighet :-)
Caracal Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Det er både spennende og lærerikt. Både med tanke på egen kropp og partner. Man bør nok helst være i et solid forhold der man stoler på partner. En annen ting å tenke på er at svært få har greie på dette og ved bytte av sexpartner vil man fort bli nødt til å lære opp den nye før det blir noe bra sex i det hele tatt.. Caracal
clanz Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 (endret) Men hvilke erfaringer har dere gjort? Hva er det beste med tantrisk? Og hvor vanskelig var det å trene seg opp til å f.eks. kunne holde igjen og samtidig få orgasme? tok det et halvt år å lære seg skikkelig? Endret 12. august 2009 av clanz
jente4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2009 Jo JEG synes faktisk at det høres spennende ut! Å lære å kjenne både seg selv og partneret bedre med noen uvanlige fremgangsmåter!
Gjest jeansgutt20 Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Har gjort endel erfaringer med tantrisk sex, er helt sikkert ikke utlært, men har lært MYE om egen og kjæresten sin kropp og sjel. Må si at dette har vært en spennende reise! Det første som må bearbeides, og dette kan være vanskelig å klare med engang, det er evnen til selvkontroll, tolmodighet og til å kunne lære seg meditasjon. Den mennesklige kroppen har en fantastisk evne til å kunne mestre og lære, dette gjelder ikke minst på det sexuelle plan. I det fjerne østen har dette vært en kjent metode for å kunne oppnå en ny dimmensjon i den menneskelige bevisthet, dette gjelder ikke minst for å kunne nyte sex på en ny og ikke minst en ekstatisk opplevelse du trodde ikke fantes og som omfattes mer enn bare orgasme. Selvkontroll er nøkkelordet og ikke minst masse tid, har du tidspress eller andre ting som forstyrrer fokus, kan du bare glemme å få noe spesielt ut av det! Videre er det viktig å fokusere på kroppens alle deler. De erotiske deler og sexuell nytelse, omfatter mye mer enn bare kjønnsorganene, Du kan faktisk få orgasme, uten at kjønnet i det hele tatt er berørt, alt skjer i hodet, også for det å kunne oppnå orgasme. Du må tankemessig fjerne deg helt fra tanker om beskymringer eller tanker som tar fokus vekk fra deg selv, og eller deg og din partner. Du må videre tillate deg selv å nyte, uten at forstyrrende tanker ødelegger på noen måte. Du må videre prøve å fjerne deg fra evntuell dårlig selvfølelse eller tankemessig begrensende tanker rundt sex og nytelse. Det er faktisk du selv som er ansvarlig for egen nytelse og for dine orgasmer, din kjæreste skal selvsagt være lyttende, ha forståelse og evnen til å se mer enn bare seg selv. Det er viktig at dere begge har samme fokus og har et ønske om å oppnå en ny dimmensjon ved hjelp av tantrisk sex! Til og begynne med, kan det være lurt å gjøre de ting som du vet er godt, alle dine erogene soner, selv også kjønnet, men det er viktig at dere stopper før orgasmen kommer. Gjør det gjerne om og om igjen, uten at orgasmen kommer, dette krever selvkontroll, det tar tid å lære, men etterhvert vil du oppleve at du kan gå lenger og lenger før kroppen krever sitt. Etterhvert er det mulig å bare tenke/meditere og ha en konsentrert tanke om sex og nytelse på en slik måte at du bare med tankene, faktisk kan få orgasmer som du i din villeste fantasi, ikke trodde fantes. Orgasmer som nærmest kan betegnes som kroppsorgasmer på en slik måte at den omslutter hele kroppen og ikke bare den vanlige kjønnslige delen av orgasme! For å oppnå selvbeherskelse og å kunne lære seg teknikene, er meditasjon nøkkelordet. Meditasjon er ikke så vanskelig eller sært som det kanskje kunne høres ut som. Det kan være så enkelt som at du klarer å fokusere tankene om en bestemt ting, dette kan være seg sex, eller forsåvidt noe helt annet. Essensen er at du må prøve å stenge de værdagslige tanker ute, prøve å stenge ute forstyrrende tanker. Det finnes mange metoder for å lære seg tekniker som funker for deg. Videre er stillhet eller lyder rundt deg, feks beroligende musikk, som får kroppen å tankene til å slappe av og nærmest tillater å ta tankene ut på en reise i ditt hode, på en slik måte at det oppleves som å være tilstede på en slik måte at det føles som en virkelig hendelse. Du må ha masse tid og at du vet at du ikke vil bli forstyrret, det kan gå mange timer, når du først er igang! Med tolmodighet, kan nytelse og orgasme ved tanrisk sex, komme på nivåer du ikke trodde fantes på denne jord. For gutter kan man få orgasme uten utløsning, dette åpner for det første for at orgasmen kan komme mange ganger på ganske kort tid og følese av tid å sted forsvinne alt omsluttes av din egen kropp og din egen evne til å oppleve nytelse og sex på. Vet ikke om dette virket forklarende eller virket forståelig, men dette er en metode eller en måt vi har lært, for å oppleve mer en det vi trodde fantes og som har funket for meg og kjæresten min:)
Gjest Bootylover Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Jeg ble kjent med ei indisk jente engang og det endte med at vi ble forelsket i hverandre. Vi var sammen i en periode, og må si det var noen av de beste dagene i mitt liv. Hun lærte meg mye om meditasjon, yoga, kama sutra og ikke minst tantrik sex. Hun var så utrolig flink til å kontrollere kroppen sin, og mediterte hver morgen. Utrolig mye selvdisiplin og balanse. Det var herlig å se henne drive med Yoga. Gud jeg savner henne, for hun var en flamme i sengen og ingen damer kommer i nærheten av hva hun og jeg opplevde sammen
Stefan Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Det er en fantastisk opplevelse, men det er ikke så mange som har tålmodighet til det.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Jeg kan masse om dette og annet forbundet med meditasjon og yoga både fra lesing og egen praksis. Tantra kan være veldig bra, er ekstremt misforstått og potensielt veldig farlig på flere nivåer. Det som i dag går under navnet tantrisk sex har ingenting med den opprinnelige formen for tantrisk sex knyttet til guddommelig søken og nirvana etc. Å utføre den typen tantra ordentlig er en ekstremt vanskelig ting som krever årevis med annen meditasjon yoga og mental og moralsk forberedelse for å funke. For en tibetansk munk er dette en avansert praksis. Ekte tantra er energetisk og moralsk farlig men potensielt veldig gunstig. Det som er tilgjengelig av tantra for vanlige folk er først og fremst det som heller kan kalles avansert yogisk sexologi og sensitivitetstrening og kan gi fantastiske oppelevelser og kan på overfalten ligne. I beste fall er det det man kan kalle lower tantra som i praksis er avansert sex for nytelsens skyld som igjen kan gli over i sterke opplevelser av enhet med partneren og kanskje også verden og også vil være gunstig i from av å kultivere energi til meditasjon. Tantra på et slikt nivå kan gi dype opplevelser som gir et slags glimt av noe guddommelig eller i hvert fall noe som ligner, men er langt fra det real deal og derfor går mange feil her og tror at de opplever mere enn de gjør og det er farlig. Slike opplevelser kan, tolket fornuftig, være en innspirasjon som driver en frem og gjør en til et bedre menneske, men er ikke i seg selv i stand til å lede deg til nirvana. Skal man oppnå nirvana kreves det massiv ordinær meditasjon og så bruker man tantra som et siste ekstra sterkt virkemiddel for å komme seg den siste vanskelige biten. Dette er viktige forskjeller fordi tantra lærere vil tro at det de lærer bort er mye mere enn det egentlig er. Forøvrig er det de ikke-seksuelle teknikkene som gjør at man faktisk mestrer de seksuelle og at man ikke blir ødelagt av de enorme energiene tantra kan produsere. Søk på kundalini psychosis så skjønner dere hva jeg snakker om. Les denne tråden http://www.thetaobums.com/index.php?showto...=tantra+teacher Den vil forklare mye Og les på Umaatantra.com Umaatantra.com kan lære dere overgangen fra lower til higher tantra om dere ønsker det. Et mere realistisk alternativ er Karezza sex. Ekstremt enkelt og gir basicly det samme. Med et grunnlag i Karezza kan dere legge til litt forskjellige enkle tantriske teknikker. Hvis det så gir lyst til mere avanserte ting så er dere pent nødt å begynne å meditere utenom sex for i tillegg for at det skal være trygt og at dere skal ha noen sjanse til å gjøre noe meningsfult med det. Karezza finner dere her: http://www.reuniting.info/science/oxytocin_health_bonding Det de snakker om er egentlig mere enn annen type orgasme enn ingen orgasme så dere trenger ikke være redde for at dere går glipp av noe særlig dere får bare noe annet og mye bedre. Det de sier om oxcytocin etc. matcher teorien om lower tantra. Aneros.com aneros leketøyet vil etter hvert gi menn det som typisk kalles tantriske orgasmer og vil lære ham å få til multiorgasmer på en trygg måte. Dere kan også lese her: Aypsite.org For en hver pris hold dere unna organisasjonen natha. De holder tantra kurs i norge. Et enkelt nettsøk avslører raskt at det er en høyst problematisk kult. Les Diana Richardson og Leora Lightwoman for basics som går utover karezza. Hvis dere opplever for mye enrgi i hodet eller andre rare ubehageligheter så kontakt ummatantra.com Hvis dere bare vil opleve litt mere så test noen helt enkle ting. Vil dere skikkelig inn i det så må dere gjøre veldig omfattende research for å finne ut av hva dere begir dere inn på. Karezza pluss litt ekstra annbefalles på det aller sterkeste. Det vil forandre livene deres dramatisk til det bedre. Hvis dere er ute etter en bra lærer i tantra i norge kan dere kontakte verica staubo eller viggo johansen. http://www.touchedbylove.info/CONTACT/tabid/269/Default.aspx http://www.mindfulliving.no/viggo-johansen.html
DaYdReAm Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 Jeg også synes dette virker spennende og facinerende. har aldri prøvd, men er enig med flere her i denne tråden, at jeg vet ikke om jeg har tolmådighet ;( har forøvrig akkuratt kjøpt en bok om emnet: Sensuell masasje av Dr. Andrew Stanway. Gleder meg ti å ta fatt på denne!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Jeg også synes dette virker spennende og facinerende. har aldri prøvd, men er enig med flere her i denne tråden, at jeg vet ikke om jeg har tolmådighet ;( har forøvrig akkuratt kjøpt en bok om emnet: Sensuell masasje av Dr. Andrew Stanway. Gleder meg ti å ta fatt på denne! Prøv Karezza. Det krever ikke mere enn at dere gidder å ha ekstremt rolig sex i rundt 45 min eller lenger.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Jeg også synes dette virker spennende og facinerende. har aldri prøvd, men er enig med flere her i denne tråden, at jeg vet ikke om jeg har tolmådighet ;( har forøvrig akkuratt kjøpt en bok om emnet: Sensuell masasje av Dr. Andrew Stanway. Gleder meg ti å ta fatt på denne! Prøv Karezza. Det krever ikke mere enn at dere gidder å ha ekstremt rolig sex i rundt 45 min eller lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå