Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei Jeg skal arrangere utdrikningslag for en kompis, som har ytret et stort ønske om en spesiell aktivitet. Etter å ha sjekket opp litt er det ikke mulig å få til dette før helgen før bryllupet, og jeg er litt i tvil om dette går greit. Jeg har spurt bruden som ikke har noen motforestillinger, annet enn at hvis det var ett fett for oss om vi tok det da eller noen uker før, ville hun foretrukket den første helgen. Jeg har et godt forhold til bruden, så når hun sier det er greit må jeg nesten tro på det eller? En annen ting er at brudgommen kommer til å skjønne hvilken helg det blir, siden det ikke har skjedd noe tidligere. Tror dere dette vil være skuffende for han, at han ikke kommer til å bli så overrasket?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Må også legge til at utdrikningslaget skal foregå over hele helgen, altså fredag til søndag. Det kan vel også kanskje ha noe å si, siden det muligens er litt å ordne.
Nelly Pelly Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 En liten ting å tenke på er hvis f.eks brudgommen får et blåøye eller noe, tar litt tid å få dette bort. Dette skjedde med min mann, 2 uker før bryllupet, heldivis gikk det helt bort, men det var på håret.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Det er et poeng jeg ikke hadde tenkt på. Aktivitetene vi har planlagt skulle ikke medføre noe sånt, men det blir mye alkohol og mye kan skje. Vanskelig dette her, siden jeg vet brudgommen har drømt om dette lenge. Ett alternativ er at bruden gir han opplevelsen i morgengave, jeg har snakket med henne om det. Kanskje det er like greit..
leirbål Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg ville bedt bruden gi ham denne opplevelsen i morgengave, ja. Både med tanke på blåmerker og skrubbsår han kan få, men også med tanke på hvor mye det var å ordne uken før. Vi hadde delegert masse, men den siste uken trengte jeg virkelig all den hjelpen han kunne gi meg. Så legg det gjerne en annen helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå