Pokahonta Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hun begynner på skolen samme uken, er en litt tomboy jente som ikke liker rosa eller å pynte seg. Noen forslag?
Reveal Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Som mor til et premieeksempel av ei guttejente kan jeg jo ramse opp litt av det hun har fått de siste årene (nettopp fylt 8): Skateboard Rollerblades Sparkesykkel Beskyttelsesutstyr til overnevnte Fotball-/håndballutstyr (baller, dresser, beskyttelse etc) Sykkel m diverse utstyr Bøker (leseløven med store bokstaver) Lydbøker Nintendo og diverse spill Supportertrøyer Klokke Klær (Finnes mange tøffe hoods, bukser selv for disse guttejentene) Avlagt (min gamle) laptop Campingutstyr (sovepose, tursekk) Fjellutstyr (sko, allværsklær, termos) Speiderkniv
Pokahonta Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Som mor til et premieeksempel av ei guttejente kan jeg jo ramse opp litt av det hun har fått de siste årene (nettopp fylt 8): Skateboard Rollerblades Sparkesykkel Beskyttelsesutstyr til overnevnte Fotball-/håndballutstyr (baller, dresser, beskyttelse etc) Sykkel m diverse utstyr Bøker (leseløven med store bokstaver) Lydbøker Nintendo og diverse spill Supportertrøyer Klokke Klær (Finnes mange tøffe hoods, bukser selv for disse guttejentene) Avlagt (min gamle) laptop Campingutstyr (sovepose, tursekk) Fjellutstyr (sko, allværsklær, termos) Speiderkniv Kul liste! Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå