Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Har et STORT edderkopp problem på jobben min. Er et kjellebygg som er litt enkelt og har nå fått besøk av en drøss med edderkopper.. Noen tips for å bli kvitt de? Bortsett fra og drep en og en?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Løp til Plantasjen og kjøp en blå flaske som jeg ikke husker navnet på! Spray der du pleier å se edderkopper... Når edderkoppene senere kommer frem, dør de! Sprayer du rett på dem ser du effekten med en gang!
Gjest _Leela_ Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Trinol 810... Den kan kjøpes på Jernia, Byggmakker eller lignende. Spray lister, vinduskarmer, luker ol hvor de kan komme inn. Holder edderkoppene unna og tar knekken på de som prøver seg, må vel spraye en gang i måneden eller noe.
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Trinol 810... Den kan kjøpes på Jernia, Byggmakker eller lignende. Spray lister, vinduskarmer, luker ol hvor de kan komme inn. Holder edderkoppene unna og tar knekken på de som prøver seg, må vel spraye en gang i måneden eller noe. Og denne stinker ikke opp rommet? Jeg skulle gjerne holdt de svæære edderkoppene unna soverommet og senga *grøss*
Gjest _Leela_ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Den lukter litt rett i etterkant ja, så viktig å lufte godt (er jo ikke akkurat det mest skånsomme stoffet). Der jeg bodde før pleide jeg å spraye over kjellerleiligheten, sette opp vinduer ol for så å ta meg en tur ut. Men folk har jo forskjellig følsomhet når det gjelder lukter så det er vel bare å prøve på et lite område først. (For min del var det faktisk verdt at det luktet litt rett i etterkant for de stygge beistene forsvant jo)
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Den lukter litt rett i etterkant ja, så viktig å lufte godt (er jo ikke akkurat det mest skånsomme stoffet). Der jeg bodde før pleide jeg å spraye over kjellerleiligheten, sette opp vinduer ol for så å ta meg en tur ut. Men folk har jo forskjellig følsomhet når det gjelder lukter så det er vel bare å prøve på et lite område først. (For min del var det faktisk verdt at det luktet litt rett i etterkant for de stygge beistene forsvant jo) Det tror jeg at jeg skal klare for å slippe gigaedderkopper på puta mi Skal huske å spraye tidlig på dagen, så slipper jeg i hvert fall å legge meg i lukta.
Gjest Gjest_IngeBorg_* Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg bor i kjellerleilighet og det finnes naturligvis en del edderkopper rundt omkring. Jeg pleier å spraye "radar raid" maurspray som man får kjøpt på dagligvarebnutikker, som jeg sprayer rundt vidus- og dørkarmer. Den fungerer på samme måte som de andre sprayene og koster bare en 50 lapp. Jeg syns heller ikke den lukter noe særig i ettertid og det er ikke mange edderkopper som kommer krypende inn gjennom vinduet selv om jeg har det åpent nesten alltid pga. høy luftfuktighet så den er absolutt å anbefale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå