Gjest Gjest_Lily_* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg lurer på hvor lange negler man kan ha før det blir sett på som litt "harry"? Har ca. 6 mm lange, men når er det for langt? Er det noen yrker hvor lange negler ikke helt passer inn? Hvilken form på neglene er penest? Har såkalt "squoval" (finner ikke norsk ord for det), men er klippet rett over med litt filing på sidene. Hva er også finest, fransk/amerikansk manikyr eller en hel farge?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg lurer på hvor lange negler man kan ha før det blir sett på som litt "harry"? Har ca. 6 mm lange, men når er det for langt? Er det noen yrker hvor lange negler ikke helt passer inn? Hvilken form på neglene er penest? Har såkalt "squoval" (finner ikke norsk ord for det), men er klippet rett over med litt filing på sidene. Hva er også finest, fransk/amerikansk manikyr eller en hel farge? selv synes jeg lange negler med fransk manikyr ser helt forferdelig ut, skikkelig harry! er jo færre og færre som velger dette også..sikkert med grunn:) synes naturlige lange negler er veldig fint. har en venninne som har negler bitte litt over fingeren og har tatt hvit på tuppen og beige farge på resten... utrolig stilifult og sexy! jeg klarer ikke spare
Gjest Euforia Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Synes det aller viktigste er at neglene ser friske og sunne ut og er velstelte. Neglene er noe av det første jeg legger merke på mennesker, og ustelte negler er veldig lite delikat. Har en person lange, ustelte negler med møkk under eller nedbitte negler, blir hele personen ekkel. Synes korte negler med fransk manikyr er det peneste. Negler med "litt" lengde, litt over fingertuppen bare. Har sett mange med lange negler også, men da synes jeg helst de skal være hvite. Sort neglelakk er jo in, men lange negler med sort lakk blir litt for "heksete". Røde negler hvis de er lange blir fort litt jalla, mens røde negler kan være veldig fint hvis neglene ikke er lange, er veldig glad i mørkerød neglelakk. Kan dessverre ikke ha lange negler selv, spiller fiolin og driver med andre instrumenter, så er nødt til å ha veldig korte negler, veldig lite praktisk med lange. Heldigvis kan man ha fine negler uten at de er lange også.
FantasDick Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 selv synes jeg lange negler med fransk manikyr ser helt forferdelig ut, skikkelig harry! er jo færre og færre som velger dette også..sikkert med grunn:) synes naturlige lange negler er veldig fint. har en venninne som har negler bitte litt over fingeren og har tatt hvit på tuppen og beige farge på resten... utrolig stilifult og sexy! Du synes ikke du motsier deg selv litt? Hvite tupper med beige/rosa på selve neglen er fransk manikyr. Jeg holder mine negler ca. 2-3 mm lange. Det vil si ca. 2-3 mm "hvitt". Synes det er pent og så er det praktisk! Jeg er vant til å ha litt negler, så jeg takler ikke ha de helt korte, men det er veldig upraktisk på jobb med lengre negler enn jeg har nå. Klipper/filer de litt firkantete, lakker hvite tupper og rosa på toppen. Lekkert!
Brukernavn Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Du synes ikke du motsier deg selv litt? Hvite tupper med beige/rosa på selve neglen er fransk manikyr. Haha, det var det første jeg tenkte på også Jeg synes fransk er finest, da med "passe" mye hvitt og litt "rette" negler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå