Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt meg en ny bukse som jeg kan bruke på Sats (spinning + annet), men har lyst på noe rimeligere enn det de har i sportsbutikkken (400 og oppover). Har de treningstøy på HM og Lindex, f eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har greit utvalg i treningstøy. Der får du en bukse for et par hundrelapper :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte min bukse på XXL, der har de ofte rimeligere alternativer. Ikke akkurat like fin og fancy som de "blanke", men en ålreit, litt strammere treningsbukse med lomme ved rumpa (til nøkler og småpenger, kanskje ipoden din?) fra Nike til 250 kr :)

Skrevet
Jeg kjøpte min bukse på XXL, der har de ofte rimeligere alternativer. Ikke akkurat like fin og fancy som de "blanke", men en ålreit, litt strammere treningsbukse med lomme ved rumpa (til nøkler og småpenger, kanskje ipoden din?) fra Nike til 250 kr :)

Var innom XXL i Storgata i Oslo for noen uker siden, men der fant jeg ikke noen slike bukser. Synes den butiken er så stor og uoversiktelig så jeg finner aldri det jeg skal ha der. Vil bare ha en bukse som går ca ned til kneet og som er god å både spinne og hoppe og sprette i. Tror jeg tar meg en tur på HM, men takk for tipset!

Skrevet
H&M har greit utvalg i treningstøy. Der får du en bukse for et par hundrelapper :)

Jeg har aldri funnet treningstøy på H&M, jeg. Jeg har vært grundig gjennom to H&M butikker forrige uke (for å se etter andre ting), og jeg så ikke noe treningstøy.

Skrevet
Jeg har aldri funnet treningstøy på H&M, jeg. Jeg har vært grundig gjennom to H&M butikker forrige uke (for å se etter andre ting), og jeg så ikke noe treningstøy.

Å? Så at de hadde i nettbutikken. Da får noen som har peiling svare på om de har treningstøy på f eks H&M på Oslo City!

Skrevet

Strømstad. Fant mye fint der, og siden den svenske krona er så billig nå, så ble det enda billigere

Skrevet

Det er kanskje ikke alle H&M-butikker som har egen avdeling for treningstøy? I "min" butikk er det i hvertfall litt utvalg.

Skrevet (endret)

Timarco.no fører Rönisch, yndlingsmerket mitt. La Redoute og Ellos har også en del treningsklær.

Kanskje du finner noe på betterbodies.no også.

Endret av Quirky
Skrevet
Det er kanskje ikke alle H&M-butikker som har egen avdeling for treningstøy? I "min" butikk er det i hvertfall litt utvalg.

Kjøpte en bukse i (hovedsaklig) bommull på H&M. Synes bommullsbukser blir veldig varme, men men... Kosta bare 99 kr.

Skrevet

Det er ikke alle butikkene som fører treningstøy. LOGG kalles de klærne. I Oslo har i hvertfall Oslo City og Stensgata det, men ikke den i Karl Johan.

Skrevet

Jeg synes også H&M er greit for treningstøy. Joda, jeg vil se ok ut når jeg trener, men jeg gidder ikke å kjøpe en t-skjorte til fire hundre kroner akkurat. Prioriterer å bruke penger på hverdags/selskapstøy.

:hoppe::trene::ball:

Skrevet

LOGG er konge! Eier minimalt med dyrt treninstøy. Og av det jeg har, så brukes det lite. Bomull er kongen for meg :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
LOGG er konge! Eier minimalt med dyrt treninstøy. Og av det jeg har, så brukes det lite. Bomull er kongen for meg :)

Fysj og æsj, bomull er drepen på en god treningsøkt. Puster ikke, blir kaldt og vått og utvidet og lukter og... fysj og æsj :)

Har fått banket dette inn i hodet etter 4 mnd som ansatt i sportsbutikk og må si meg enig etter å ha brukt dry-fit-materialer siden.

På intersport, xxl og Obs sport får an billige t-skjorter i slikt materiale til 100 - 200,- :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg trener ganske mye og har etterhvert funnet ut at Nike er mitt merke, i alle fall i sykkelbukse-typen. Topper fra Nike, Casall, Rönisch osv. alt etter hva som er på tilbud. Jeg kjøper ofte bukser til full pris, mens toppene kjøper jeg når det er salg.

Skrevet

Jeg kjøper alltid på NIKE da kvaliteten på stoffet er bedre, både i forhold til hvordan de hoder fasongen, hvordan de puster og hvor lenge de varer.

Kjøpte mye treningstøy på HM før, men måtte bytte oftere...så i teroien burde det ikke bli noe dyrere å kjøpe Nike tøy til 499 og ha denne i 4-5 mnd enn å kjøpe bukser på HM til 249,- to ganger ila 5 mnd.Forutsatt av at du bytter bukse så ofte, noe som sikkert ikke alle gjør.

Alt er relativt så klart, men skulle jeg valgt noe billigere enn Nike eller andre "merkevarer" hadde nok HM vært best...se på LOGG sine produkter, de har tatt seg opp de siste årene.

Skrevet

Jeg synes det er supert å kjøpe treningsklær på salg jeg :tongue:

Det kan jo være like billig som HM, men likevel få produkter av god kvalitet. Er ikke akkurat sånn at kvaliteten minker bare fordi det er forrige sesongs modell... I tillegg har jeg handlet litt på sportsgalleriet, som satsmedlem har jeg 15% (eller noe sånn) rabatt der, og det utgjør også litt :)

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Forresten, ser på xxl sine sider at treningstightser fra Rönisch koster 199,-, det er 100,- billigere enn på h&m! :)

Skrevet

Noen som vet om hvilke sportsbutikker som fører Craft tøy?

Skrevet
Fysj og æsj, bomull er drepen på en god treningsøkt. Puster ikke, blir kaldt og vått og utvidet og lukter og... fysj og æsj :)

Har fått banket dette inn i hodet etter 4 mnd som ansatt i sportsbutikk og må si meg enig etter å ha brukt dry-fit-materialer siden.

På intersport, xxl og Obs sport får an billige t-skjorter i slikt materiale til 100 - 200,- :)

Enig med deg.Bomull i treningstøy burde vært bannlyst!!!!Er kjempefan av Nike sine Dry-fit matreialer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...