Jinx82 Skrevet 12. august 2009 #1 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hej alle sammen! Som jenter flest er jeg gla' i å handle, gjerne mye og ofte, og kjøper nesten hva som helst - så lenge det er på salg.. (Salg er for meg et magisk ord, og har samme virkning som tilbud, avslag, rabatt, nedsatt, kampanje.. U get it) Fornuften råder ikke alltid når det er shopping i luften, og kjøpeviljen er ofte sterkere enn betalingsevnen, dessverre! Dette har resultert i at jeg har konto/kreditt hos Ellos, JSFN, H&M, og på Visa'n. Jeg foretrekker å handle NÅ og betale SENERE, som jeg selvfølgelig vet blir dyrere på sikt, men jeg vil gjerne kjøpe alt på en gang, og helst i går.. For ikke å snakke om Ebay, som er et kapittel for seg selv, MeLoveIt Blir alltid gla' når jeg får mail som sier; "Gratulerer, du har vunnet en auksjon", før jeg snubler inn i virkeligheten og ser; "Please pay now".. Kjipt!! Tenkte å bruke denne dagboken til å legge ut gamle, (altså ting jeg har hatt ei stund, er fornøyd/misfornøyd med, og vil vise frem), og nye kjøp, samt ønsker, og kanskje det hjelper meg med å holde oversikt over handlingen.. Det trengs!! Endret 12. august 2009 av Jinx82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx82 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg begynner med mine siste kjøp på Ebay; Kjøpte 2 stk. vannfast maskara, av merke Lorêal, type "Voluminous 4 x 4" for ca. 75,- kr inkl. frakt. Var på jakt etter vannfast maskara p.g.a sommervarmen, selv om jeg ikke bruker det ellers.. Leste omtale først på klikk.no, der denne ble en av de beste i test av 19 maskara'er. Ble ikke såå imponert, men den sitter godt på, og jeg synes det var en rimelig lav pris! Lorêal Maskara I tillegg har jeg kjøpt øyeskygge med skimmer, for ca. 25 kr,- inkl. frakt. (Jeg kan bruke alle typer øyeskygger, billige og dyre, de sitter på og jeg merker ingen forskjell..) Det er mye skimmer i disse øyeskyggene, og passer dermed på fest, ikke til hverdags, for min del. Øyeskygge 8 farger Endret 12. august 2009 av Jinx82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå