Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Vi prøver å skal bli gravide nå. Men etter sexen så føler jeg at alt renner ut igjen, ligger en halvtime før jeg går på do, og da rant det ut MASSE, og når jeg skulle på do igjen i dag tidlig, rant det også ut mye.. Er det noe mulighet for at noe av det har kommet helt inn da tro?
gizmoo Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg pleier å la alt renne ut igjen etterpå, men ble gravid for det! Har ikke pleid å ligge en halvtime etterpå heller. Tror svømmerne klarer å komme seg fram uansett. Men et tips er å ligge rolig en stund med bena opp etter veggen.
honningmelon Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Det samme skjedde med meg de første gangene, det var først når jeg ble lei, og reiste meg opp med en gang at vi greide det husk hvor mange sæd-celler som blir sprøytet inn i deg og kun 1-2 når målet. Det er mye som skal renne ut
Gjest Gjest_halt0_* Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg gjorde ikke noe slikt, siden det blir sprøya nok inn som fint svømmer oppover. Husk at det er millioner av svømmere. Jeg tror heller dere burde nyte sex'en å heller ta det som det kommer. De aller fleste blir gravide tidsnok. Hadde ikke klart å gått etter tidsskjema selv når det gjelder sex og eggløsning osv.. Men det er vel opp til vær enkelt av dere. Ble gravide på første forsøk, og vi bestemte oss for å ta det rolig, å heller kose oss, enn å la alt bli mekanisk :-) Dere må også være ops på urinveinsinfeksjon, en grunn til at man burde gå på do innen 10-15 min etter sex.
angelou Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Selv om det føles som om mye renner ut så er det ganske god fart på svømmerne når de skytes oppover, så det gjør ingenting
Gjest Chiffon Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Klart det renner ut igjen, det SKAL renne ut igjen. Det er ikke meningen at du skal ha litersvis med gammel sperm i et lager i livmora.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Kjære vene, det som renner ut = sædvæske. Sædvæske kan ikke gjøre deg gravid, det er det bare sædceller som kan. Og en del av dem er for lengst på rett vei før du rekker å reise deg. Og man kan absolutt bli gravid selv om man til og med gjennomfører hele samleiet stående - noe en del uopplyste tenåringer i Junaiten smertelig har fått erfare ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå