Gå til innhold

Hvor lang tid tar en Norgespakke?

Suzy

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det for en Norgespakke å komme fra ett sted til ett annet??

Har fått sendt en pakk onsdag forrige uke og den har enda ikke kommet frem til meg - er det normalt at det tar ei uke.

Har forsøkt å kontakte Posten pr kundemail, men ikek fått svar enda... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke det beste svaret, men hvis du har sendingsnummeret så kan du spore pakken på posten.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei uke vil jeg påstå er maks nå som det ikke er jul eller andre helligdager! Jeg sendte en pakke på tvers av landet forrige uke og den tok 3-4 dager. Noen ganger går det 2 dager, kommer veldig an på hvor de sendes fra og hvor de skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det beste svaret, men hvis du har sendingsnummeret så kan du spore pakken på posten.no.

Det er ikke noe sendingsnummer på Norgespakker så vidt jeg vet - hadde jeg hatt et nummer hadde jeg jo sporet den ;)

Strix: 3-4 dager ja... hm... da BØR den jammen komme i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På posten sine sider står det at alle pakker kan spores, og jeg tror nummeret står på den delen av adresselappen som rives av før pakken sendes, men kanskje jeg tar helt feil.

Håper den dukker opp fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe sendingsnummer på Norgespakker så vidt jeg vet - hadde jeg hatt et nummer hadde jeg jo sporet den ;)

Strix: 3-4 dager ja... hm... da BØR den jammen komme i dag...

Poenget med norgespakkene er nettopp det at de har et sporingsnummer, de er forsikret for inntil 10 000kr også såvidt jeg husker. Så den som har sendt pakken skal ha dette nummeret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget med norgespakkene er nettopp det at de har et sporingsnummer, de er forsikret for inntil 10 000kr også såvidt jeg husker. Så den som har sendt pakken skal ha dette nummeret :)

AHA! Takker begge to - da skal jeg ta kontakt med sender og høre om jeg kan få sendingsnummret av henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk du ihvertfall ventetiden til å gå ;)

:skratte:

Begynte å få litt panikk - pakken inneholdt sko som datteren skal ha med seg når hun reiser bort som utvekslingsstudent og hun drar lørdag morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de kom! 19-åringen her i huset venter på pakke fra amazon med diverse filmer, men h*n skal ikke reise bort, h*n er bare utålmodig!

God tur til henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de kom! 19-åringen her i huset venter på pakke fra amazon med diverse filmer, men h*n skal ikke reise bort, h*n er bare utålmodig!

God tur til henne. :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...