Prinsesse på erten Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Har nå kastet meg over serien Presidenten. Liker den foreløpig veldig godt, men etter ca 8 episoder har jeg ikke helt klart for meg arbeidsforedelingen mellom de ulike karakterene. CJ er presseansvarlig - den er grei Leo er chief of staff - også grei Men hva med Toby, Sam, Josh og Mandy? Sam og Toby skriver Presidentens taler og Josh virker å være "hjernen", men samtidig fremstår Toby og Sam ofte som rådgivere Noen som vet titlene deres?
Nay Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 ELSKER denne serien! Du finner masse info på Wikipedia Nå fikk jeg lyst til å se den igjen...
Prinsesse på erten Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 ELSKER denne serien! Du finner masse info på Wikipedia Nå fikk jeg lyst til å se den igjen... Ingen spoilere der??? Søkte litt på nettet i går, men ga fort opp da det var spoilere overalt!
Donpedro Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Er ikke Toby sjefen til Sam? Det er en haug andre taleskrivere også, men de ser vi ikke så mye til i serien.
Nay Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Ingen spoilere der??? Søkte litt på nettet i går, men ga fort opp da det var spoilere overalt! På Wikipedia er det oversikt sesong for sesong og episode for episode så vidt jeg husker. Så ikke les for langt ned...!
Prinsesse på erten Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 Takk for svar, alle sammen. Dristet meg inn på wikipedia. Veldig fin oversikt der over hvilke titler de forskjellige har med link videre til hva de ulike stillingene innebærer i Det Hvite Hus. Akkurat hva jeg trengte. Men hvorfor i alle dager måtte de også skrive hvilken stilling de ulike karakterene får etterhvert i serien????? Arg Snakk om spoiler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå