Gå til innhold

Presidenten/West Wing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kastet meg over serien Presidenten. Liker den foreløpig veldig godt, men etter ca 8 episoder har jeg ikke helt klart for meg arbeidsforedelingen mellom de ulike karakterene.

CJ er presseansvarlig - den er grei

Leo er chief of staff - også grei

Men hva med Toby, Sam, Josh og Mandy? Sam og Toby skriver Presidentens taler og Josh virker å være "hjernen", men samtidig fremstår Toby og Sam ofte som rådgivere :sukk:

Noen som vet titlene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKER denne serien! Du finner masse info på Wikipedia :idesmil: Nå fikk jeg lyst til å se den igjen... ;)

Skrevet
ELSKER denne serien! Du finner masse info på Wikipedia :idesmil: Nå fikk jeg lyst til å se den igjen... ;)

Ingen spoilere der???

Søkte litt på nettet i går, men ga fort opp da det var spoilere overalt!

Skrevet

Er ikke Toby sjefen til Sam? Det er en haug andre taleskrivere også, men de ser vi ikke så mye til i serien.

Skrevet
Ingen spoilere der???

Søkte litt på nettet i går, men ga fort opp da det var spoilere overalt!

På Wikipedia er det oversikt sesong for sesong og episode for episode så vidt jeg husker. Så ikke les for langt ned...! ;)

Skrevet

Takk for svar, alle sammen.

Dristet meg inn på wikipedia. Veldig fin oversikt der over hvilke titler de forskjellige har med link videre til hva de ulike stillingene innebærer i Det Hvite Hus. Akkurat hva jeg trengte.

Men hvorfor i alle dager måtte de også skrive hvilken stilling de ulike karakterene får etterhvert i serien????? Arg :kjefte: Snakk om spoiler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...