punkyB Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Siden jeg ikke liker å drikke alene håper jeg noen av dere joiner meg :blunke:
Gjest Virvel Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Absolutt. Hva drikker vi - pærebrus? Skål i alle fall.
punkyB Skrevet 6. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2003 Absolutt. Hva drikker vi - pærebrus? Skål i alle fall. Jeg tar hvitvin - men her drikker man hva man vil ! :hepp:
Gjest vampie Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 jeg skåler med screwdriver driver (appelsinjuice uten vodka for dere lekfolk!) senere ikveld skal jeg ha meg ett glass cola med vieux :blunke:
punkyB Skrevet 6. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2003 jeg skåler med screwdriver driver (appelsinjuice uten vodka for dere lekfolk!) senere ikveld skal jeg ha meg ett glass cola med vieux :blunke: Hva er vieux? En gang jeg var på uteserveringen i Frognerparken hadde de bare irish coffe - ikke whiskey - så jeg bestilte en irish uten kaffe, krem og sukker ...
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 *Skåle med coca cola, som jeg plasserer elegant på den store magen*
Kreps Skrevet 6. august 2003 #12 Skrevet 6. august 2003 Og det sier du NÅ ?? Pokker ass. Ja vil du ikke skåle med oss? sender over et glass til deg.
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #13 Skrevet 6. august 2003 Jeg tenker at jeg bælmer i meg de to pilsene jeg har stående nede i kjøleskapet, jeg. Det er nok. Egentlig liker jeg ikke pils - sånn egentlig egentlig.
Kreps Skrevet 6. august 2003 #14 Skrevet 6. august 2003 ok, da kan jeg kose meg med rødvinen selv. Skål da
punkyB Skrevet 7. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2003 Men nå skåler jeg bare i vann altzå :hikk:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå